اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نگاه تنگ‌نظرانه به سرمایه‌گذار در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در بخش سرمایه‌گذاری هر چه ضربه دیده از نگاه تنگ‌نظرانه به سرمایه‌گذار بوده است.

نگاه تنگ‌نظرانه به سرمایه‌گذار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی از تنگناها و نقاط ضعفی که موجب رکود کارها و گاهاً عقب‌ماندگی در استان شده اظهار کرد: برای من بسیار عجیب است که با گذشت بیش از 6 ماه از سال بسیاری از موافقت‌نامه‌ها مبادله نشده است.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برخی کارها از این قبیل موجب رکود در استان می‌شود، ابراز داشت: باید در مبادله موافقت‌نامه‌ها به روز باشیم و همه کارهای دیگر خود را بر اساس نظم و انضباط انجام دهیم.

وی از لزوم وجود برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در استان گفت و از مدیران خواست تا برنامه کوتاه مدت خود را برای برنامه‌ریزی 6 ماهه تحویل دهند.

خادمی در همین خصوص گفت: در بلندمدت هم باید برنامه توسعه استان را داشته باشیم و هدف از تدوین چنین برنامه‌ای فقط چاپ کتابی 500 صفحه‌ای برای خاک خوردن نیست بلکه می‌خواهیم آینده استان را بدون از این که در تغییر و تحولات مدیریتی دچار آسیب شود برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر رقم زنیم.

وی در بخش دیگری از نخستین جلسه شورای اداری که خود ریاست آن را بر عهده داشت، تصریح کرد:  امروز باید همه دستگاه‌ها و ادارات استان برای توسعه متوازن با یکدیگر پیوند و تعامل داشته باشند و برای نمونه ارشاد اسلامی نباید خود را جدای از آب منطقه‌ای و یا کشاورزی جدای از آموزش و پرورش ببیند.

استاندار، نقش دانشگاه‌ها در این خصوص را بسیار حیاتی و ارزنده دانست و گفت: دانشگاه می‌تواند با تحقیق و پژوهش‌هایی که دارد استان را در برنامه‌ریزی و برنامه بلندمدت توسعه‌ای کمک دهد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات بزرگ کهگیلویه و بویراحمد را که سدی در برابر توسعه شده نگاه تنگ‌نظرانه به سرمایه‌گذاران دانست و گفت: سرمایه‌گذار حق دارد که در کار خود سود داشته باشد و نباید از سود بردن سرمایه‌گذار کسی ناراحت شود چرا که اصولا سرمایه‌گذاری افراد برای سود دهی است.

خادمی نقش مدیران را در امر سرمایه‌گذاری تنها یک تسهیل کننده دانست و گفت: نباید به غیر این کسی دخالتی در کار سرمایه‌گذار داشته باشد و امروز حق نداریم برای توسعه استان به سرمایه‌گذار با چشم بد نگاه کنیم.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول