اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

چراغ جشنواره استانی تئاتر اصفهان روشن شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی از امروز آغاز شد و در روز اول این جشنواره سه تئاتر روی صحنه می‌رود.

چراغ جشنواره استانی تئاتر اصفهان روشن شد

احمد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان اصفهان از امروز آغاز شده است.

وی افزود: 46 اثر برای شرکت در جشنواره استانی تئاتر اصفهان اعلام آمادگی کردند که از این بین 10 اثر به بخش پایانی راه یافت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی گفت: امروز سه تئاتر در اصفهان در قالب این جشنواره در دو تالار هنر و فرشچیان روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: ستاره سال سی‌ام به کارگردانی جواد ایزددوست، مردگان مشغول کارند به کارگردانی امید نیاز و محاق به کارگردانی رادمهر کشانی در روز اول این جشنواره روی صحنه می‌رود.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه، جشنواره امسال نزدیک به 20 درصد پیشرفت در زمینه کمی و کیفی دارد، تصریح کرد: سعیدپور صمیمی، کامکاری و وحید فخرموسوی به عنوان اعضای هیئت داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان معرفی شدند.

وی ادامه داد: آئین اﺧﺘﺘﺎﻣﯿﻪ این دوره از ﺟﺸﻨﻮاره ﺗﺌﺎﺗﺮ اﺳﺘﺎن اﺻﻔﻬﺎن از ﺳﺎﻋﺖ 18:30 روز ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ 10 ﻣﻬﺮﻣﺎه ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﺟﻤﻌﯽ از مسئولان و ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان اصفهان در ﻣﺠﺘﻤﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻫﻨﺮی اﺳﺘﺎد ﻓﺮﺷﭽﯿﺎن ﺑﺮﮔﺰار  می‌شوند و ﺑﺮﮔﺰیدگان به ﺟﺸﻨﻮاره ﻣﻨﻄﻘﻪای راه می‌یابند.

به گزارش فارس، نمایش‎های ای کاش دنیا می‎‎مرد به کارگردانی مرتضی طباطبایی، محاق کاری از رادمهر کشانی، پشت بوم  به کارگردانی حسین عبداللهی، جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند کاری از هاجر پورسینا، ستاره سال سی‎ام کاری از جواد ایزد دوست، خیال بی خیال کاری از احسان فاضلی، قصه بگو یا بمیر کاری از احسان جانمی، ایستگاه صفر از پیمان کریمی و نمایش سندبادنامه روایت شبانه‎های شهرزاد به کارگردانی پویان عطایی  و مردگان مشغول کارند کاری از امید نیاز به بخش پایانی جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافتند.

انتهای پیام/63019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول