اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین ‌روز از جشنواره استانی تئاتر البرز

نمایش‌های طلا و فراموشخانه به روی صحنه رفتند

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در نخستین روز از برگزاری جشنوار استانی تئاتر در البرز نمایش‌های طلا و فراموشخانه به روی صحنه رفتند.

نمایش‌های طلا و فراموشخانه به روی صحنه رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سومین جشنواره استانی تئاتر با نمایش آثاری با موضوع دفاع مقدس در استان البرز آغاز شد.

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: در جشنواره امسال 11 اثر منتخب به روی صحنه می‌روند که نمایش‌های طلا و فراموشخانه دو اثر با موضوع دفاع مقدس بودند که اجرا شدند.

ابراهیم شریفی تصریح کرد: همچنین هر روز در کنار به روی صحنه رفتن دو نمایش، یک نمایشنامه‌خوانی نیز داریم.

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: هیئت داوران در نهایت با بررسی آثار هنری، منتخبان جشنواره سوم تئاتر استانی در البرز را معرفی خواهند کرد.

شریفی در پاسخ به این پرسش که سطح این دوره از جشنواره را نسبت به ادوار گذشته چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال این جشنواره نوپاست و از آنجایی که استان البرز به تازگی به صورت رسمی تاسیس شده است، جشنواره نیز سومین دوره خود را امسال برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که در این مرحله با کاستی‌ها و کمبودهایی روبه‌رو باشیم، اما هر سال جشنواره تئاتر استانی در البرز رشد خوبی دارد و امیدواریم در این دوره نیز سطح کمی و کیفی جشنواره نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

این مسئول افزود: استان البرز دارای استعدادهای خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری به ویژه هنر نمایش است و مطمئن هستیم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم به زودی هنر نمایش در استان البرز جایگاه واقعی خود را به دست خواهد آورد.

شریفی اظهار کرد:‌ برای افزایش سطح کیفی این دوره از جشنواره تئاتر استانی در البرز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای نقد و بررسی آثار پس از هر نمایش با حضور منتقدان، صاحبان‌نظر و عوامل آثار انجام شده و به طور قطع گفت‌وگوی منتقدان با هنرمندان در افزایش سطح کیفی آثار تاثیر خوبی خواهد داشت.

وی زمان اتمام جشنواره امسال را روز سه‌شنبه نهم مهرماه اعلام کرد و گفت: امیدواریم مردم از این دوره استقبال خوبی داشته باشند چراکه این امر نیز در تشویق هنرمندان استان نقش مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول