اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایشگاه یاد یاران استان قم خبر داد

بازدید 110 هزار نفر از نمایشگاه یاد یاران در قم

مسئول نمایشگاه یاد یاران استان قم گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی امسال بیش از 110 هزار نفر از مردم قم از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

بازدید 110 هزار نفر از نمایشگاه یاد یاران در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سرهنگ جواد شفیعی با اشاره به پایان نمایشگاه یاد یاران و استقبال گسترده مردم قم از این نمایشگاه، اظهار کرد: امسال تغییرات وسیعی در شیوه برپایی این رویداد عظیم فرهنگی و اجتماعی در استان قم صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به تغییر مکان نمایشگاه اشاره کرد.

وی افزود: دسترسی آسان و ارائه تسهیلاتی همچون فضای بیشتر برای پارک خودرو از جمله عواملی بودند که نمایشگاه یاد یاران به منطقه غدیر تغییر مکان یافت.

مسئول نمایشگاه یاد یاران با بیان اینکه امسال 48 غرفه در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ دفاع مقدس بودند، گفت: نهادها و سازمان‌های مختلفی در این زمینه با سپاه علی بن ابیطالب(ع) همکاری کردند تا بتوانیم غرفه‌هایی جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش بازسازی عملیات والفجر مقدماتی در نمایشگاه امسال هم سبب جذب مخاطبان فراوانی شد و بسیاری از جوانان تا ساعات پایانی نمایشگاه در همین مکان حاضر بودند تا رزمایش را به طور کامل مشاهده کنند.

شفیعی با بیان اینکه میزان استقبال خانواده‌های قمی از نمایشگاه یاد یاران در سال جاری بی نظیر بوده است، گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی امسال بیش از 110 هزار نفر از مردم قم از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

مسئول نمایشگاه یاد یاران خاطرنشان کرد: این میزان از حضور مردم در نمایشگاهی که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برپا شده، نشان‌دهنده عمق احترام و ارزشی است که نسل امروز برای تاریخ هشت ساله پرافتخار خود قائل می‌شود.

وی بیان داشت: نظرسنجی‌های مختلفی از بازدیدکنندگان نمایشگاه یاد یاران صورت گرفته و به زودی کار بررسی و محتوا سنجی آنها هم صورت می‌گیرد تا بتوانیم از نظرات مردمی در برپایی نمایشگاه‌های بعدی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/2258/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول