اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند کار فرهنگی و تلاش همه جانبه دستگاه‌‌هاست

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پیشگیری از وقوع جرم و کاستن از آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند کار فرهنگی و تلاش همه جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی است.

پیشگیری از وقوع جرم نیازمند کار فرهنگی و تلاش همه جانبه دستگاه‌‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم و کاستن از آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند کار فرهنگی و تلاش همه جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی با تاکید بر نقش رسانه ملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری اجتماعی گفت: صدا و سیما در واقع پیشتاز فرهنگ سازی و قانونمداری در استان بوده و از همراهان خوب مجموعه انتظامی در کاهش میزان جرائم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم در بیشتر تعاملات و روابط اجتماعی کانون اصلی مفهوم سرمایه اجتماعی هستند، گفت: رسانه ملی برای تثبیت این سرمایه عظیم و حفظ پیوندهای مردم و حاکمیت نقش حساس و در عین حال ظریفی را بر عهده دارد.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته ناجا و شروع این هفته از 13 مهرماه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در سال جدید با شعار اقتدار پلیس در سایه مردمداری، قانونمداری و روزآمدی به دنبال توسعه سرمایه‌های اجتماعی خود فعالیت خود را بیش از گذشته استمرار می‌بخشد.

این مسئول با تأکید بر همسو بودن فعالیت‌های اجتماعی پلیس و رسانه ملی گفت: وظیفه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی امید آفرینی در جامعه و گسترش شور و نشاط در بین مردم است.

وی تصریح کرد : پلیس نیز تلاش دارد تا با فعالیت‌های اجتماعی از یک سو و از سوی دیگر اقدامات انتظامی و برخورد با هنجارشکنان احساس آرامش و امنیت را در جامعه تزریق کند.

دولتی با اعلام برنامه‌های کلان هفته ناجا خواستار همراهی و هماهنگی بیش از پیش صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها شد.

علی رامک مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست با تأکید بر تعامل دو سویه پلیس و رسانه ملی گفت: رویکرد جامعه محوری پلیس در سال‌های اخیر روند خوبی داشته و تأثیر آن در جامعه کاملاً ملموس است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب سازمان ناجا در تهیه مستندهای اجتماعی از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای پشتیبانی و همکاری در این زمینه و پخش از رسانه ملی خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هفته نیروی انتظامی را تبلور پویایی و نشاط در سازمان پلیس و تبلور عینی اقتدار ناجا خواند و گفت: نگاه صدا و سیما به مقوله امنیت یک نگاه ویژه و در عین حال حساس است.

وی در پایان آمادگی مجموعه صدا و سیمای مرکز استان را برای پوشش رسانه‌ای برنامه‌های هفته ناجا اعلام کرد.

گفتنی است، در این نشست محمدرضا نظری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اعلام برنامه‌های هفته ناجا خواستار همراهی بیش از پیش در برنامه‌های این هفته شد.

انتهای پیام/2246/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول