اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مرند:

کیف‌قاپ سابقه‌دار در مرند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری کیف‌قاپ سابقه‌دار با 10 فقره کیف‌قاپی خبر داد.

کیف‌قاپ سابقه‌دار در مرند دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، فرهنگ نوروزی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری کیف‌قاپ سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به بیش از 10 فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع چند مورد کیف‌قاپی از بانوان سطح شهرستان به خصوص نقاط خلوت از این رو این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و عوامل کلانتری‌های 11 و 12 و پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس تمام نقاط را تحت کنترل قرار داده که در نهایت عوامل گشت کلانتری 12 امام به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راکب این وسیله نقلیه موتوری دستور توقف دادند. راکب موتور با مشاهده ماموران از محل متواری شده و به هشدارهای پلیس نیز توجهی نمی‌کند.

فرمانده انتظامی مرند افزود: موتورسوار بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از دست ماموران بگریزد که این امر به تعقیب آن توسط ماموران گشت کلانتری انجامید.

وی ادامه داد: این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند با هماهنگی‌های انجام شده با گشت‌های دیگر کلانتری مستقر در محل، این موتورسوار را با اجرای طرح مهار متوقف و بازداشت کنند.

نوروزی اظهار کرد: در بازرسی و استعلام موتورسیکلت معلوم شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از تهران است و شخص مورد نظر به نام «ج – ر» معتاد به مواد مخدر و همان کیف‌قاپ است که با آن اقدام به کیف‌قاپی می‌کرد.

فرمانده انتظامی مرند بیان کرد: متهم به کلانتری انتقال یافت و در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت از تهران و بیش از 10 فقره کیف‌قاپی در مرند اعتراف کرده و با اخذ اعترافات و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

وی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، از شهروندان خواست ضمن اعتماد بیش از پیش به پلیس، هرگونه موارد سوء امنیتی را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول