اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

زن باید مدافع کرامت و ارزش‎ها باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: زن صاحب کرامت و ارزش‎هاست که باید مدافع این دو اصل اساسی باشد.

زن باید مدافع کرامت و ارزش‎ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در همایش زن و ارزش‎های ماندگار که در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: هر کریمه‎ای ارزش‎هایی به همراه دارد که باید از آنها صیانت کند.

وی با بیان اینکه انسان‎های بزرگ، زنان را بزرگ می‎شمارند، تصریح کرد: انسان‎های کوچک، زنان را تحقیر می‎کنند و نقش آن را در جامعه کمرنگ می‎پندارند و ارزش وجودی زن را تا حد یک کالا تنزل می‎دهند اما اسلام به زن ارزش بخشید و به آنها بها داد.

مهمترین عاملی که به یک ملت هویت می‎بخشد، جهاد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر زن در جامعه بزرگ شمرده نشود آن وقت جامعه آسیب خواهد دید چراکه بانوان نقش تربیتی جامعه‎ای را بر عهده دارند که قرار است از دامان آنها انسان‎های بزرگ پرورش یابند لذا باید تکریم شوند و با آنها کریمانه در جامعه برخورد شود.

ولی‎نژاد با تاکید بر اینکه زنان باید از ارزش‎ها پاسداری کنند، خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم تا از حریم اجتماعی و شخصی دفاع کنیم.

وی در خصوص عواملی که به انسان بزرگی می‎بخشد اشاره کرد و بیان داشت: علم، اخلاق، عفو و گذشت، ایثار و فداکاری و انفاق برای انسان بزرگی به همراه می‎آورد اما مهمترین عاملی که به یک ملت و انسان هویت می‎بخشد جهاد است لذا هر کسی که به موقع و درست، جهاد کند آن کشور و ملت بزرگ خواهد شد.

جهاد باید در میدان عمل به اثبات برسد/ عفاف و حجاب به زنان اصالت می‎بخشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هر کسی که خانه، شهر، کشور یا مکتبش مورد تعرض واقع شود هیچگاه سکوت اختیار نمی‎کند و جلوی آن می‎ایستد.

ولی‎نژاد ادامه داد: جهاد، ستون دین است و اگر جهاد وجود نداشته باشد دین فرو می‎ریزد، جهاد باید همواره در میدان عمل به اثبات برسد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب به زنان اصالت می‎بخشد، اظهار داشت: زنانی که عفیف و پاکدامن باشند می‎توانند از ارزش‎های دفاع مقدس پاسداری کنند.

تبعیت از ولایت رمز پیشرفت کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: 34 سال است که نظام جمهوری اسلامی ایران با عزت و اقتدار به راه خود ادامه می‎دهد که این مهم در سایه جهاد، ایثار و فداکاری حاصل شده است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ فرهنگی وارد خانه‎ها شده لذا خانواده‎ها باید بیشتر مواظبت و مراقبت کنند، خاطرنشان کرد: اگر اکنون پرچم ایران اسلامی در اوج عزت در اهتزاز است به خاطر این بوده که زنان و مردان همواره پای کار بودند و از این انقلاب حفظ و صیانت کردند بنابراین اکنون نیز همه موظفیم تا جامعه را صحیح تربیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت رمز پیشرفت کشور است، اظهار داشت: کشوری که گوش به فرمان ولایت باشد همواره سربلند و پیروز است و اینکه امروز می‎بینیم دنیای غرب تلاش می‎کند با ایران مذاکره کند همه اینها نشانه بزرگی و عظمت این کشور است.

انتهای پیام/83001/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول