اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

آمریکا رهبر جهان نیست چون شایستگی‎اش را ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه آمریکا شایستگی رهبری جهان را ندارد، گفت: ایمان، ایثار، فداکاری و مجاهدت مجاهدان اسلام و راه مقاومت رمز پیروزی مسلمانان و جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

آمریکا رهبر جهان نیست چون شایستگی‎اش را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: آمریکا رهبر جهان نیست و نباید خود را رهبر جهان بداند، چراکه شایستگی رهبری جهان را ندارد.

وی ادامه داد: اگر در انتخابات آزاد در دنیا بخواهند رهبری برای دنیا انتخاب کنند و آمریکا در آنجا رأی آورد می‎تواند ادعای رهبری دنیا را داشته باشد، اما در حال حاضر جهان نه تنها آمریکا را رهبر دنیا نمی‎داند؛ بلکه معتقد است شایستگی آن را هم ندارد.

جریانات سوریه سند اثبات عملکرد دوگانه آمریکا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: جریانات سوریه یک سند محکمی برای اثبات عملکرد دوگانه آمریکا است و این تحولات ثابت می‎کند آمریکا نه تنها مدافع حقوق بشر نیست؛ بلکه به دنبال منافع و سودجویی خودش است.

ولی‎نژاد افزود: اگر آمریکا به واقع مدافع حقوق بشر است چرا صدایش بر سر اسرائیلی که کمی آن طرف‎تر از سوریه، در فلسطین و قدس شریف بیش از 60 سال در حال کشتار مردم مظلوم و بی‎گناه است بلند نمی‎شود؟

وی ادامه داد: چرا در لبنان که بخشی از مردمش در راه دفاع از کشورشان در برابر رژیم جعلی و زورگوی غاصب کشته شدند صدای آمریکا بلند نشد و فریاد حقوق بشر را فریاد نزد، اما در سوریه می‎خواهد با شعار حقوق بشر آن هم با جنگ و خونریزی وارد شود و مثلاً برای مردمی که پشتیبان دولت قانونی خود هستند، دلسوزی کند.

ولی‎نژاد متذکر شد: با اینکه ایران و بسیاری از کشورها اعلام کردند بگذارید آتش‎بس شود و در یک انتخابات آزاد با نظارت سازمان‎های بین‎المللی یک دولت مردمی با رأی مردم سوریه انتخاب شود و دولت سوریه هم نسبت به این موضوع اعلام آمادگی کرد، آمریکا مخالفت کرد و نگذاشت این اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: چرا آمریکا اجازه این کار را نمی‎دهد؟ چون آمریکا می‎خواهد با سرنیزه برای مردم سوریه رئیس جمهور انتخاب کند.

آمریکا در توهم دادستان جهان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دنیا آنقدر ورود آمریکا به کشورها نامشروع بوده که در توهم خود این حق را برای خودش می‎داند که به هر کشوری را که تشخیص داد وارد شود و علیه هر ملتی که خواست، قیام کند.

وی افزود: آمریکا حق ندارد برای کشورهای دیگر تصمیم بگیرد، چراکه تصمیم‌گیرنده در هر کشور دولت آن کشور است.

ولی‎نژاد متذکر شد: جنگ 33 روزه و 22 روزه باید درس بزرگی برای آمریکا و استکبار جهانی باشد.

وی تأکید کرد: ملت مظلوم و مسلمان توانمندی‎هایی را در درون خود دارند که آن توانمندی مقابل هر تجاوز و زورگویی ایستادگی خواهد کرد.

ولی‎نژاد در پایان ابراز داشت: ایمان، ایثار، فداکاری و مجاهدت مجاهدان اسلام و راه مقاومت رمز پیروزی مسلمانان و جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول