اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

ثبت نام در مدرسه علمیه رستگاران قم آغاز شد

مدرسه علمیه رستگاران قم زیر نظر سازمان مدارس رستگاران جمعیت تعاون اسلامی برای سال تحصیلی جدید از میان طلاب واجد شرایط دانش پژوه می‌پذیرد.

ثبت نام در مدرسه علمیه رستگاران قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدرسه علمیه رستگاران در بیست و چهارمین سال فعالیت مدارس رستگاران در دوره مدیریت مدارس اسلامی در سال تحصیلی 92 - 93 نسبت به ثبت نام از میان طلاب واجد شرایط اقدام می‌کند.

دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، اتمام پایه هشتم حوزه علمیه، قبولی در مصاحبه حضوری و تعهد به حضور منظم در دروس تخصصی و حوزوی مدرسه رستگاران از شرایط پذیرش و ثبت نام در این مدرسه علمیه است.

از مزایای شرکت در این دوره می‌شود به ارائه دروس پایه‌های نهم و دهم خارج حوزه، اعطای گواهی گذراندن دوره مدیریت مدارس اسلامی و اعزام به یکی از مدارس رستگاران بر شمرد.

علاقه‌مندان برای تحصیل در مدرسه رستگاران می‌توانند با مراجعه به آدرس www.rastegaran.net و یا با تماس به شماره 025-37742123 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

انتهای پیام/78005/ط10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول