اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای ایلام:

شناگران برتر ایلامی شناخته شدند

رئیس هیئت شنای استان ایلام گفت: شناگران برتر ایلامی شناخته شدند.

شناگران برتر ایلامی شناخته شدند

عبدالخالق شریف‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دوره از مسابقات شنا به منظور شناسایی ورزشکاران برتر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با همکاری مسئولان، مربیان، داوران و شناگران هیئت شنای استان ایلام برپا شده است، ادامه داد: نفرات برتر به عنوان منتخب استان برای شرکت در رقابت‌های مختلف گزینش می‌‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: این مسابقات که با هدف گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برپا شد با استقبال ورزشکاران و شناگران ایلامی مواجه شد.

شریف‌نیا تصریح کرد: در پایان و در رده سنی نونهالان 50 متر کرال سینه محمد‌مهدی نصیری، آرتین حیاتی و احمدرضا علیدادی به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

رئیس هیئت شنای استان ایلام گفت: در رده سنی نونهالان و 50 متر قورباغه امیر صحرایی، علیرضا رنجبر و آرتین حیاتی به ترتیب عنوان‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان 50 متر کرال سینه محمدمهدی دانیالی، نیما اکبری و محمد نوری به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم شدند.

این مسئول اضافه کرد: در در رده سنی نوجوانان و در رشته 100 متر قورباغه محمد اکبری، محمد نوری و هادی زروار به ترتیب حائز عنوان‌های نخست تا سوم شدند.

شریف‌نیا تصریح کرد: در رده سنی جوانان و در رشته کرال 100 متر امیرحسین اسدی، محمدرضا عباسی و محمدرضا تاجره به ترتیب موفق به کسب‌ عنوان‌های نخست تا سوم شدند.

رئیس هیئت شنای استان ایلام گفت: در رده سنی جوانان و در رشته 100 متر قورباغه امیرحسین اسدی، کیوان شکریان و سروش رضازاده به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: در نهایت تیم‌های ایلام، دهلران و ایوان نیز در رده‌های تیمی به ترتیب حائز عنو‌ان‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام/2246/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول