اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی مخالفت‌های صورت گرفته

حضور دختران اصفهانی در تیم ملی رودبال امارات منتفی شد

در پی مخالفت‌های صورت گرفته، حضور دختران ورزشکار اصفهانی در تیم ملی رودبال امارات به عنوان بازیکن کمکی منتفی شد.

حضور دختران اصفهانی در تیم ملی رودبال امارات منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات جهانی رول بال یازدهم مهرماه به میزبانی نایروبی کنیا برگزار می‌شود.

با توجه به عدم اعزام تیم بانوان ایران به این مسابقات، قرار بود یک مربی و چهار ورزشکار دختر اصفهانی به عنوان بازیکن کمکی تیم امارات را در  مسابقات جهانی همراهی کنند.

رسانه‌ای شدن خبر حضور دختران ایرانی در این مسابقات، واکنش‌های تندی را در پی داشت و در نهایت نیز رئیس فدراسیون از منتفی شدن حضور این بازیکنان در تیم امارات خبر داد.

به گزارش فارس، در پی اعلام این خبر، خبرنگار فارس تلاش کرد تا در گفت‌وگو با این ورزشکاران دلیل این اقدام را جویا شود، اما خانواده دو نفر از این ورزشکاران از صحبت کردن در این خصوص امتناع کرده و دلیل آن را درخواست فدراسیون عنوان کردند.

پیش از این قرار بود بهاره ملک‌خوبان به عنوان مربی و نیلوفر خسروی، آمنه سلامی، مهرنوش نکوگل و بهاره نکوگل به عنوان یار کمکی در تیم ملی امارات حضور پیدا کنند که با واکنش به هنگام فدراسیون، این مسئله منتفی شد.

رشته رودبال از حدود یک سال قبل فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده و طی این مدت اصفهان به عنوان پایگاه اصلی این رشته شناخته می‌شد.

قرار است، تیم ملی مردان کشورمان نیز با ترکیبی از بازیکنان اصفهانی در مسابقات جهانی کنیا حضور پیدا کند و رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان نیز به عنوان نماینده فدراسیون و سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/63006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول