اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد

نصب دستگاه فرود اتوماتیک در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از نصب دستگاه فرود اتوماتیک تا سه ماه دیگر در این فرودگاه خبر داد.

نصب دستگاه فرود اتوماتیک در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سفر اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه آبادان، وی از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و روند اجرای کار در این فرودگاه قرار گرفت.

وی افزود: وزیر راه ‌و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه آبادان که با همراهی استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و تنی چند از مسئولان شهری و استانی صورت گرفت، مورد استقبال حسین صادقی و سیاوش امیرمکری از اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفتند و در خصوص پروژه‌های در شرف اجرا از جمله ILS، بهسازی ترمینال، آسفالت باند دوم فرودگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته این پروژه‌ها قرار است با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور اجرا شود.

وی اضافه کرد: سیاوش امیرمکری عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع نیز در خصوص نصب دستگاه فرود اتوماتیک نیز توضیحاتی ارائه و از رایزنی‌های صورت گرفته برای نصب این دستگاه خبر داد.

رضایی خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شده در کمتر از سه ماه، این دستگاه در اختیار فرودگاه آبادان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های کمک‌ناوبری موجود در فرودگاه آبادان و عملکرد پروازی از موضوعات دیگر این گفت‌وگو بود که در این خصوص نیز تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به اینکه در سال 91، بیش از 230 هزار مسافر با بیش از 2 هزار و 100 پرواز از فرودگاه آبادان جابه جا شده‌اند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفت توسط مسئولان امر، اخذ مجوز نفوذ به خاک عراق و عملیاتی شدن طرح‌های تقرب جدید، موقعیت مناسب‌تری را برای فرودگاه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این نخستین سفر استانی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بوده و وی در نخستین روز سفر به خوزستان از بندر امام(ره)، بندر آبادان، فرودگاه آبادان و پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و در یادمان شهدای شلمچه نیز حضور یافت.

انتهای پیام/72001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول