اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

بهره‌‌مندی 64 خانوار مددجوی ابهری از انشعابات رایگان

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری تعداد 64 خانوار مددجو از انشعابات رایگان آب و برق و گاز منازل مسکونی بهره‌مند شدند.

بهره‌‌مندی 64 خانوار مددجوی ابهری از انشعابات رایگان

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به خدمات کمیته امداد این شهرستان در حمایت از مددجویان خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست سال‌جاری تعداد 64 خانوار مددجو از انشعابات رایگان آب و برق و گاز منازل مسکونی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در دهه‌ی چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است، اظهار داشت: در این دهه کمیته امداد اقدامات بسیاری در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی انجام داده است.

داودی افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای ایشان اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اجرای طرح محسنین برای کمک به خانواده‌های نیازمند اضافه کرد: حامیان در این طرح می‌توانند به منظور حل گوشه‌ای از مشکلات این خانواده‌ها اقدام به قبول کفالت یک یا چند فرزند کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر ثبت‌نام از حامیان در طول سال در مناسبت‌های مذهبی از جمله مراسم اعتکاف نیز نسبت به جذب حامی اقدام می‌کند، گفت: در مراسم اعتکاف سال‌جاری 57 حامی در ابهر جذب شد.

داودی در ادامه افزود: کمیته امداد ابهر در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه پرداخت وام کارگشایی یکی از اقدامات کمیته امداد شهرستان ابهر است، عنوان داشت: این وا‌م‌ها با اهداف رفع مشکلات تحصیلی، معیشتی و فرهنگی پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر اضافه کرد: پرداخت وام‌های کارگشایی با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان، باعث کاهش وابستگی ایشان به کمیته امداد می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول