اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر خبر داد

صدور 552 فقره پروانه کسب در ابهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: در سال گذشته 552 فقره پروانه کسب صادر و تمدید شده است.

صدور 552 فقره پروانه کسب در ابهر

ابوطالب افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به بازرسی و رسیدگی به عملکرد اتحادیه‌های صنفی در زمینه پروانه کسب و تراز مالی آن‌ها اظهار کرد: در سال گذشته درباره 25 مورد بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته 552 فقره پروانه کسب صادر و تمدید شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر با اشاره به بازرسی و نظارت این اداره خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای صنفی عمده‌فروشی، خرده‌فروشی، سردخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و اخذ موجودی آن‌ها در پایان هر ماه و کنترل موجودی انبارها در هر سه ماه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هفت جلسه کمیسیون نظارت تشکیل شده است، ادامه داد: تعداد جلسه‌های انجمن نظارت بر انتخابات نیز در سال گذشته 17 مورد بوده است.

افشاری افزود: در سال گذشته چهار مورد جلسه تطبیق شرایط به منظور تعیین صلاحیت داوطلبان برگزار شده است.

وی از برگزاری 12 مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی خبر داد و گفت: این انتخابات برای اتحادیه‌های لوازم یدکی و لاستیک‌فروشان، درب و پنجره، درودگران و شیشه‌بران، نانوایان، قصابان و مرغ و تخم‌مرغ‌‌فروشان برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر افزود: همچنین در سال گذشته انتخابات اتحادیه‌های صنفی خیاطان زنانه و مردانه، آرایشگران زنانه، اتومبیل، الکتریکی‌فروشان و تعمیرکاران لوازم خانگی نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی خواربارفروشان و لبنیات، عکاسان و لوازم‌التحریرفروشان، ورق‌کاران و خدمات اتومبیل و لوله‌کشان و ‌ابزارفروشان از دیگر اقدام‌های سال گذشته محسوب می‌شود.

افشاری با بیان اینکه در سال گذشته شاهد یک مورد برگزاری انتخابات مجامع امور صنفی بودیم، گفت: 13 مورد نیز جلسه تنظیم بازار و کمیته‌های فرعی برگزار شده که 68 مصوبه داشته است.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول