اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانشجویان

گلزار شهدای گمنام گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار مطهر شهدای گمنام گچساران با حضور مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای گمنام گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام صبح امروز و با حضور امام جمعه موقت، اعضای هیئت رییسه، کارکنان، اعضای هیئت علمی و جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان ضمن غبارروبی و عطر افشانی تربت پاک شهیدان با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

انسان کامل در هشت سال دفاع مقدس معرفی شد

امام جمعه موقت گچساران در آیین با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سه عضو دائم شورای امنیت از نظر تأمین تسلیحات و کمک‌های اطلاعاتی به نحو مؤثری به رژیم صدام کمک می‌کردند.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده با بیان این‌که وقتی جنگ اتفاق افتاد ما هیچ چیزی نداشتیم و از نظر اقتصادی تحریم شدیم، اذعان داشت: در آن زمان دارایی‌های ما بلوکه شد، چیزی تولید نمی کردیم، کارشناس‌های نظامی از کشور رفته بودند و از سلاح‌ها نمی‌توانستیم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر سیاسی کسی از ایران حمایت نمی‌کرد و در صحنه‌های بی‌المللی هم کسی را نداشتیم.

خواجه‌زاده ابراز داشت: کسی در جامعه بین‌الملل به مظلومیتی که در جنگ برای ملت ایران اتفاق افتاد، اعتراض نکرد بلکه بر آن مهر تأیید نیز زدند. این دفاع مقدس، حمایت به اصطلاح حقوق بشری غربی‌ها را به شکل عملی به همه جهانیان نشان داد و پرده از تزویر آنها برداشت.

امام جمعه موقت گچساران و رئیس شورای دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد تصریح کرد: انسان کامل در هشت سال دفاع مقدس معرفی شد چرا که رزمندگان اسلام برای این مملکت از همه چیز خود گذشتند.

خواجه‌زاده افزود: رزمنده‌ای که وارد این عرصه می‌شد ارزشمندترین سرمایه وجودی خود یعنی جان را، بدون هیچ گونه چشم‌داشت و قید و بندی تقدیم می‌کرد.

وی بیان کرد: واقعیت‌های دفاع مقدس آنگونه‌ای که باید از سوی نویسندگان، شاعران، هنرمندان و سخنوران معرفی نشده است. فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی هشت سال دفاع مقدس در آینده معرفی می‌شود و گذشت زمان، ارزش‌های دفاع مقدس را روز به روز برای همگان روشن‌تر می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که شهدای گمنام سمبل بسیار خوبی برای همه هستند، تصریح کرد: شهدای گمنام الگویی هستند تا ما بدانیم آن‌هایی که جان ارزشمند خود را برای این مرز و بوم اسلامی گذاشتند، نخواستند که حتی نامشان مشخص شود.

خواجه‌زاده گمنام‌بودن این شهدای گرانقدر را اوج اخلاص و از خود گذشتگی آنان دانست و بر عمل به آرمان‌های والای شهیدان تأکید کرد.

به گزارش فارس، قبور مطهر سه شهید گمنام گچساران در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول