اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 10 اصفهان:

رشد 38 درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در اصفهان

شهردار منطقه 10 اصفهان گفت: بنا به درخواست شهروندان صدور پروانه‌های ساختمانی نسبت به سال گذشته 38 درصد در این منطقه رشد داشته است

رشد 38 درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در اصفهان

بهمن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و شرایط ویژه منطقه 10، از لحاظ برخورداری از زمین‌های مناسب برای توسعه واحدهای مسکونی، ساخت و سازهای متناسب و بهره برداری مفید از بافت‌های فرسوده، سبب درخواست برای صدور مجوز ساخت و ساز در این منطقه است.

وی ادامه داد: رونق و توسعه ساخت و ساز شهری و مشارکت شهروندان در تهیه و تأمین پروانه‌های ساختمانی، این منطقه را با رشد نسبی نسبت به سال گذشته و با افزایش 38% در متراژ و افزایش 24% در تعداد پروانه روبه‌رو بوده است.

شهردار منطقه 10 اصفهان افزود: علی‌رغم رکود مسکن و استراحت بازار مسکن رشد آمار صدور پروانه در پنج ماهه ابتدای سال نسبت به سال قبل با افزایش خوبی روبه‌رو بوده است و این نشان از توسعه شهری متناسب با نیازهای شهروندان است.

احمدی تاکید کرد: نباید نادیده گرفت که این رشد مرهون عملکرد صحیح، مناسب و تلاش های بی‌وقفه و کارکرد گروهی و کارشناسانه معاونت شهرسازی همراه با دیدگاه توسعه متوازن الگوی معماری و شهرسازی اسلامی است.

وی در پایان گفت: با افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی مشکل مسکن بسیاری از اقشار کم درآمد نیز مرتفع می شود و شرایط اسکان بسیاری از شهروندان نیز فراهم می‌گردد.

انتهای پیام/63021/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول