اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک کونگ‌فو توآ قزوین خبر داد

برگزاری لیگ کونگ‌فو در قزوین

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین از برگزاری لیگ کونگ‌فو در این استان خبر داد.

برگزاری لیگ کونگ‌فو در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست مربیان کونگ‌فو استان قزوین عصر امروز با حضور پیشکسوتان، داوران و مربیان این رشته ورزشی در باشگاه المهدی(عج) شهر قزوین برگزار شد.

محمدعلی نوروزی در این نشست به تشریح برنامه‌های سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین در شش ماهه دوم سال پرداخت و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده کونگ‌فو در این استان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و آینده‌ای درخشان‌تر از گذشته در انتظار این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: اما برخی موانع بر سر راه است که مانع پیشبرد برنامه‌ها می‌شود و راه را برای رسیدن به هدف دشوار می‌کند.

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین، کمبود منابع مالی را یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود این سبک عنوان کرد و افزود: سبک‌ها درآمد پایداری ندارند و هیئت کونگ‌فو این استان نیز در بلاتکلیفی به سر می‌برد و نمی‌توانیم حداقل از ظرفیت آن استفاده کنیم.

نوروزی از برگزاری لیگ کونگ‌فو در استان قزوین خبر داد و بیان کرد: با توافقی که بین مربیان کونگ‌فو انجام شده، قصد داریم لیگ کونگ‌فو را در 10 وزن در شش ماهه دوم سال جاری برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برپایی لیگ کونگ‌فو در استان دستاورد بسیار بزرگی است، تصریح کرد: این گام بلندی در راستای توسعه ورزش کونگ‌فو بوده و بسیاری از استعدادها در لیگ استانی کونگ‌فو کشف می‌شوند و سازماندهی خاصی در این ورزش شکل می‌گیرد.

* برگزاری مسابقات استانی کونگ‌فو

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین اذعان داشت: همچنین در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک یک‌دوره مسابقات استانی کونگ‌فو در سه رده سنی برگزار کنیم که البته این از برنامه‌های هرساله سبک است.

* تجمع کونگ‌فوکاران در بوستان‌های قزوین

نوروزی از برپایی همایش‌های کونگ‌فوکاران در بوستان‌های استان قزوین خبر داد و متذکر شد: هر سه ماه مربیان به همراه کونگ‌فوکاران در یکی از بوستان‌های این استان جمع شده و به انجام حرکات نمایشی، تکنیک و مبارزه می‌پردازند.

وی عنوان کرد: بوستان‌ها بهترین مکان برای معرفی رشته کونگ‌فو به مردم است چراکه اقشار مختلف مردم در این مکان‌ها حضور دارند و از نزدیک با حرکات و تمرینات این رشته جذاب ورزشی آشنا می‌شوند.

نوروزی به استقبال نوجوانان و جوانان از رشته کونگ‌فو اشاره کرد و یادآور شد: در استان قزوین با وجود اینکه امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی چندانی در اختیار این رشته ورزشی نیست، می‌بینیم که جمعیت کونگ‌فوکاران این استان بسیار چشمگیر است.

* استعدادیابی کونگ‌فو در مدارس استان

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین، استعدادیابی در مدارس را یک اصل مهم در پرورش ورزشکاران نوجوان و جوان دانست و عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی در مدارس هستیم و معتقدیم که این مهم یکی از اصول اساسی در پرورش ورزشکاران نوجوان و جوان است.

در این جلسه مربیان کونگ‌فو پیشنهاد دادند که با هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های آموزش عمومی کونگ‌فو برای همشهریان قزوینی تدارک دیده شود.

گفتنی است، در این نشست مصوب شد تا لیگ کونگ‌فو، مسابقات استانی، طرح استعدادیابی در مدارس و آموزش کونگ‌فو از طریق صدا و سیمای مرکز قزوین در شش ماهه دوم سال جاری در استان قزوین انجام شود.

انتهای پیام/77003/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول