اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی همدان برگزار شد

قهرمانی دونیک همدان در لیگ برتر امید تنیس روی میز ایران

مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر امید و جوانان بانوان باشگاه‌های کشور که به میزبانی همدان در جریان بود با قهرمانی تیم دونیک همدان به پایان رسید.

قهرمانی دونیک همدان در لیگ برتر امید تنیس روی میز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر امید و جوانان بانوان باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان در جریان بود و با معرفی قهرمان این دوره به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های قم، گیلان، تهران، سه میزبان به نام جوانه‌ها، امید و دونیک همدان، فارس، پتروشیمی بندر امام، خراسان‌رضوی و آموزش و پرورش ناحیه یک البرز طی 9 دور برگزار شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در هر مسابقه 9 بازی که شامل هشت بازی انفرادی و یک بازی دو نفره و به صورت دوره‌ای است، انجام شد.

در پایان دو روز رقابت، تیم دونیک همدان شامل زهرا علوی، فاطمه جمالی‌فر، مینا پورموسوی، بهاره بابادیوند و زهرا قائمی به مربیگری زهره ابوطالبیان موفق شدند در جایگاه قهرمانی قرار بگیرند.

تیم هیئت تهران با حضور هلیا اصغری، شقایق حسین‌زاده، ملیکا کرمی، مریم معظمی و غزاله ملاطلب به مربیگری اکرم فراهانی موفق شدند عنوان دومی را از آن خود کنند.

عنوان سومی مشترک به تیم‌های هیئت خوزستان رضوان کشاورزی، فاطمه بهجت، سارینا آل‌ مذکور و زینب کریم‌زاده‌ به مربیگری فرنگیس آقاجانزاده و تیم هیئت خراسان‌ رضوی مهشید اشتری، غزاله عصمتی، سعیده مختارمقدم و فاطمه محمدی به مربیگری افسانه خاکپور رسید.

همچنین تیم‌های هیئت فارس، هیئت قم، آموزش پرورش ناحیه یک البرز، پتروشیمی بندر امام تیم امید و جوانه‌ها هر دو از همدان و هیئت گیلان به ترتیب در رده‌های پنجم تا یازدهم قرار گرفتند.

سرداوری و نماینده اعزامی از فدراسیون در این مسابقات بر عهده رقیه میربابایی بود.

در مراسم توزیع مدال و کاپ قهرمانی مسابقات حسن دارشوشتر معاون اداره کل ورزش و جوانان و نرگس زینلیان معاون امور بانوان در این اداره کل، محسن افروخته رئیس هیئت تنیس روی میز استان و سایر اعضای هیئت تنیس روی میز استان همدان حضور داشتند.

در پایان این رقابت‌ها، شیما صفایی کوچک‌ترین بازیکن این مسابقات جایزه‌ای از طرف هیئت تنیس توسط رقیه میربابایی سرداور این بازی‌ها دریافت کرد.

انتهای پیام/89020/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول