اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

تخصیص نیازهای سرمایه‌گذاری مأموریت اصلی سیستم بانکی است

بازرس کل استان قزوین گفت: تجهیز منابع مالی و تخصیص نیازهای سرمایه‌گذاری مأموریت اصلی سیستم بانکی کشور است.

تخصیص نیازهای سرمایه‌گذاری مأموریت اصلی سیستم بانکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان پناه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های این استان اظهار داشت: شما مدیران حوزه بانکی به عنوان افسران جبهه اقتصادی مسئولیتی سنگین بر عهده دارید و می‌طلبد که با تدابیر عالمانه و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب شرایط حاضر را به نحو احسن مدیریت کنید تا از شرایط بحران کنونی با موفقیت عبور کنیم.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ نظارت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظارتی افزود: مدیران متعهد و دلسوز در نظام مقدس جمهوری اسلامی که دغدغه‌ای جز عمل به قانون و رضایت‌مندی مردم ندارند باید به واسطه جایگاهی که دارند قبل از ورود و حضور دستگاه نظارتی اهتمام لازم به مقوله نظارت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظارتی درون دستگاهی را داشته باشند.

یزدان پناه با بیان این که هزینه تجهیز منابع در شرایط فعلی برای حوزه بانکی بسیار بالا است، تصریح کرد: همانطور که می‌دانیم رونق و توسعه کشور در گرو توسعه نظام بانکی است و در شرایط حساس کنونی نقش شبکه بانکی در این زمینه حساس و تعیین کننده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی ایرادات و مشکلات شبکه بانکی استان قزوین یادآور شد: بحث اعتبارسنجی مشتریان، عدم اصالت سنجی مقادیر مندرج در فاکتور، عدم اصالت سنجی صادر کننده پیش‌فاکتور و درج فاکتور در پرونده قبل از انعقاد قرارداد از جمله این مشکلات است.

وی همچنین عدم رعایت زمان‌بندی اعطای تسهیلات، عدم واریز سهم‌الشرکه عقود مشارکتی در حساب مشترک، متناسب نبودن هزینه و نظارت ناکافی در مسیر پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را از دیگر موارد احصا شده توسط کارشناسان و بازرسان بازرسی کل در ارتباط با شبکه بانکی استان برشمرد.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول