اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

راه‌اندازی 5 کانون امداد و نجات در روستاهای مراغه

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای نخستین بار در استان پنج کانون امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر در پنج روستای مراغه راه‌اندازی و آغاز به کار کرده است.

راه‌اندازی 5 کانون امداد و نجات در روستاهای مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل عصر امروز در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان مراغه اظهار کرد:  مدیریت بحران و ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان در ارزیابی استانی رتبه نخست را کسب کرد.

وی افزود: مدیریت بحران مراغه به خاطر برگزاری دوره‌های خوب آموزشی در شهرستان و برگزاری منظم تمرینات عملی زلزله، امداد و نجات و افزایش آگاهی‌های عمومی شهروندان در خصوص زلزله و حوادث غیرمترقبه رتبه برتر را در بین شهرستان‌های استان کسب کرده است.

صادقی‌اصل اضافه کرد: برای نخستین بار در استان پنج کانون امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر در پنج روستای مراغه راه‌اندازی و آغاز به کار کرده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به تشکیل کارگروه‌های متعدد در زمینه مدیریت بحران در شهرستان گفت: به منظور امداد و نجات و مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه 16 کارگروه تخصصی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/60002/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول