اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

قم را به جهان‌ شهر شیعی تبدیل می‌کنیم

شهردار قم با اعلام اینکه هدف ما تبدیل قم به جهان شهر شیعی است، گفت: در سند راهبردی در سال 91 و در افق 1404 پیش‌بینی شده است که قم به یک جهان شهر شیعی تبدیل شود.

قم را به جهان‌ شهر شیعی تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری پس از انتخاب مجدد به عنوان شهردار قم به همراه معاونین و مدیران شهرداری ابتدا به زیارت حرم حضرت معصومه (س) رفت و سپس با حضور در گلزار شهدای قم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دلبری در حاشیه این مراسم پس از ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و امام شهدا گفت: آرزو می‌کنم که بتوانیم رهرو راه رزمندگان و شهدای انقلاب باشیم.

وی حضور در گلزار شهدا در نخستین روز دوره جدید شهرداری را با هدف تجدید بیعت با شهدا عنوان کرد و گفت: به اینجا آمده‌ام که از شهدا بخواهم برای ما دعا کنند.

شهردار قم ادامه داد: نباید فراموش کنیم که این آرامش و آسایش را مدیون خون شهدا هستیم و باید رهرو این عزیزان باشیم و یاد آنها را گرامی بداریم.

دلبری بیان کرد: تقارن شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس به ما یادآوری می‌کند که بزرگترین معلمان ما شهدا هستند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم که برنامه پنج ساله را تا پایان شورای چهارم اجرایی کنیم، گفت: امیدوارم با اجرای این برنامه در افق پنج سال قم به جایگاه واقعی خود برسیم و با توجه به شناختی که از همکاران دارم پیش‌بینی می‌کنم که زودتر از چهار سال به این مهم دست یابیم و عقب‌ماندگی‌های قم را جبران کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه هدف ما تبدیل قم به جهان شهر شیعی است، گفت: در سند راهبردی در سال 91 و در افق 1404 پیش‌بینی شده است که قم به یک جهان شهر شیعی تبدیل شود و باید همه مسئولین و نهادها و همچنین رسانه‌ها تلاش کنند که قم به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول