اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی:

غرب برای جهان بدون خشونت و افراطی‌گری تلاش کند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی به ویژه آمریکا باید برای تحقق طرح پیشنهادی ایران مبنی بر جهان بدون خشونت و افراطی‌گری تلاش کنند.

غرب برای جهان بدون خشونت و افراطی‌گری تلاش کند

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل بخش مهمی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات ملت ایران را به اطلاع جهانیان رساند.

وی تصریح کرد: با استناد به نظرات سران کشورهای مختلف و گزارش رسانه‌های بین‌المللی می‌توان به این نتیجه رسید که بسیاری در جهان از پیشنهاد ایران مبنی بر تلاش برای تحقق جهان بدون خشونت و افراطی‌گری استقبال کرده‌اند.

*جهان نیازمند صلح و آرامش است

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت افزود: شرایط جهان به صورتی است که اکثر ملت‌ها خواستار صلح و آرامش هستند و از طرح ایران استقبال می‌کنند.

نکو گفت:‌ متاسفانه جنگ‌افروزی و تلاش‌های کشورهای زورگو به ویژه رژیم اشغالگر قدس در دهه‌های اخیر موجب شده که دستیابی به صلح و روزهای بدون خشونت سخت باشد، اما امروز همه وظیفه داریم که برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: در این میان کشورهای غربی به ویژه اروپا و آمریکا باید بیش از دیگران وارد میدان شده و به صورت عملی برای رسیدن به جهان بدون خشونت و افراطی‌گری تلاش کنند.

نکو تاکید کرد: این خواست ملت‌ها است که زندگی آرام و همراه با عدالت داشته باشند و نباید کشورهای قدرتمند از تحقق این نیاز اصلی ملت‌ها جلوگیری کنند.

وی با استقبال از دیدگاه‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل افزود: این پیام ملت ایران بود که در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد و به طور قطع در ترسیم چهره‌‌ای صحیح و واقعی ملت ایران موثر خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول