اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری شهر نکا

خبر جاری شدن سیل در ‌هزار‌جریب مازندران صحت ندارد

عضو شورای اداری با تکذیب خبر جاری شدن سیل در ‌هزار‌جریب مازندران گفت: در حوزه راه به خاطر بارش باران شدید مشکل داشتیم با تلاش نیروهای امدادی مشکل تردد رفع شد.

خبر جاری شدن سیل در ‌هزار‌جریب مازندران صحت ندارد

ابوالقاسم مبینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا، افزود: پل زرندین نکا که نقطه مواصلاتی با بخش هزارجریب است بر اثر بارش باران مسدود شده بود که شب‌گذشته با کمک ستاد بحران این مسئله برطرف و تردد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با کم شدن بارندگی در محور ‌هزارجریب، خطر جدی جاده هزارجریب نکا را تهدید نمی کند یادآور شد: رانشی بودن برخی از محورهای هزارجریب نکا از دغدغه های ما است که تاکنون گزارشی در رابطه با رانش در این محور اعلام نشد.

مبینی با اشاره به اینکه بارش باران و وزش باد در برخی از روستاها، موجب قطع برق تعدادی از روستاهای این بخش شد: با حضور نیروهای امدادی برق این مناطق به موقع وصل شد.

بخشدار هزارجریب نکا با تکذیب خبر جاری شدن سیل در هزارجریب و از بین رفتن برخی از منازل در روستاها اظهار داشت: تاکنون خسارت جدی در این منطقه وجود نداشته است و ستاد بحران در آمادگی کامل به سر می‌برد و نگرانی در این رابطه نداریم.

انتهای پیام/86002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول