اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران:

طوفان باعث قطع برق برخی از مناطق شد/ اتصال برق در کوتاه‌ترین زمان

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران گفت: طوفان و باران شدید باعث قطع برق برخی از مناطق استان شد و اتصال برق در کوتاه‌‌ترین زمان در حال انجام است.

طوفان باعث قطع برق برخی از مناطق شد/ اتصال برق در کوتاه‌ترین زمان

محمدرضا تیمورنژاد لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری دلیل قطعی برق برخی از مناطق مازندران را طوفان و بارش شدید دانست.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل در قطعی برق تیم امدادی آماده کار است، تصریح کرد: تمامی تجهیزات برای اتصال و رفع مشکل برق که بر اثر طوفان ایجاد شد آماده به کار است.

تیمورنژاد افزود: قطعی برق برخی شهرهای استان که شدت بارش موجب اختلال در اتصال شده است رفع و مشترکان ما نیز از نعمت برق برخوردارند.

وی به قطعی برق بخشی از مشترکان شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: مناطقی از شهر ساری که در بارش عصر امروز دچار قطعی برق شدند مشکل رفع و برق جریان دارد.

سخنگوی شرکت توزیع برق مازندران مشکل قطعی برق خیابان شهبند ساری را ایجاد گودالی که برای ساخت و ساز حفر شد دانست و گفت: جنب محیط زیست استان مازندران گودالی حفر شد که در اثر طوفان شدید تیر و ترانس برق در آن فرو رفت.

وی با اعلام اینکه تلاش ما رفع مشکل و اتصال برق برای مشترکان این منطقه است، یادآور شد: مشترکان خیابان شهبند بجز حوالی محیط زیست از نعمت برق برخوردارند.

انتهای پیام/86006/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول