اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

لفظ رهبر عالی و معظم از سوی اوباما نشانه عزت ولی فقیه در جهان است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به زبان آوردن نام رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل با عنوان لفظ «رهبر عالی و معظم ایران» نشانه عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

لفظ رهبر عالی و معظم از سوی اوباما نشانه عزت ولی فقیه در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش عصر امروز در همایش رزمندگان، جانبازان و آزادگان شهر الوند در مسجد رسول اکرم (ص) این شهر اظهار داشت: به زبان آوردن نام رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل با عنوان لفظ «رهبر عالی و معظم ایران» نشانه عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: این اتفاق بعد از 34 سال از ظهور انقلاب در حالی اتفاق می‌افتد که حتی منافقین کوردل و خبیث و بعضا معاندین انقلاب در داخل کشور تا به امروز رهبر معظم انقلاب را با نام رهبری اطلاق نکرده بودند و این اتفاق مطمئنا بازتاب گسترده‌ای در زمینه سیاست خارجه و دیپلماسی عمومی کشور در سطح بین‌المللی به دنبال خواهد داشت و موجب وحشت صهیونیسم و منافقین می‌شود.

آبنوش تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی شاهد این هستیم که آمریکایی که رژیم عراق را در حمله به ایران تحریک کرد و آخرین تجهیزات تسلیحاتی خود را در اختیار او قرار داد امروز برای حمله به سوریه از ایران اجازه می‌خواهد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد پوتین به آمریکا مبنی بر دست کشیدن از جنگ با سوریه و صرفا رضایت به بازرسی بر منابع و مهمات سوریه ثابت کرد که مسئله شیمیایی سوریه فقط دروغی بود که آمریکا درباره آن ظاهرسازی کرد و این پیشنهاد در واقع به درخواست خود آمریکا از روسیه صورت گرفت تا به این طریق فقط پوششی بر شکست مفتضحانه خود در برابر مقاومت منطقه باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: آمریکا پس از اینکه سه بار دستور بررسی حمله به سوریه را به پنتاگون صادر کرد پس از بررسی‌های کارشناسی کارشناسان و متخصصان نظامی مشخص شد، با وجود اینکه آمریکا توانایی شروع حمله به سوریه را دارد اما نتیجه آن به صورت مبهمی نامشخص اعلام شد و در نظریات کارشناسانه اعلام شد مطمئنا نتیجه این جنگ به دست آمریکایی‌ها رقم زده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع ایران بوده و تظاهر به ضعف ایران در برابر آمریکا می‌کنند اما این مسئله را آمریکایی‌ها هم به خوبی می‌دانند که هیچ اتفاق و معادلات منطقه‌ای بدون هماهنگی ایران در جنوب غربی آسیا و منطقه استراتژیک تنگه هرمز و خلیج فارس اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول