اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه:

روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه کتاب ارومیه بازدید می‌کنند

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه گفت: روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه کتاب ارومیه بازدید می‌کنند.

روزانه 15 هزار نفر از نمایشگاه کتاب ارومیه بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهر علی محمودی عصر امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب ارومیه که در پارک جنگلی ارومیه در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب ارومیه توسط بازدیدکنندگان انجام شد و روزانه بیش از 15 هزار نفر از نمایشگاه کتاب ارومیه بازدید می‌کنند.

محمودی با بیان اینکه بازدیدکنندگان می‌توانند از تخفیف 40 درصدی برخوردار شوند، ابراز داشت: در عرض پنج روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب ارومیه در حدود 600 میلیون تومان کتاب به فروش رسیده است.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه افزود: میزان فروش بن کتاب نیز در این پنج روز 235 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه بخش کودکان، کمک آموزشی و خارجی بیشترین استقبال را از سوی بازدیدکنندگان دارند، ادامه داد: کودکان و نوجوانان بیشترین مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب ارومیه را به خود اختصاص داده‌اند.

محمودی یادآور شد: 400 ناشر در این نمایشگاه حضور دارند و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند از 234 غرفه این نمایشگاه تا پنجم مهر ماه بازدید کنند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه تصریح کرد: حضور 30 ناشر از ناشران آذربایجان غربی از نقاط قوت این دوره از نمایشگاه است.

وی برپایی غرفه چاپ، غرفه قصه گویی، همایش عصری با حافظ، عصر شعر و طنز، عصر شعر شهریار، همایش بررسی ابعاد دفاع مقدس و رونمایی از سه کتاب در حوزه دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه هفت روزه عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول