اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری برنامه‌های جانبی همزمان با نمایشگاه کتاب ارومیه

همزمان با نمایشگاه کتاب ارومیه 18 برنامه متنوع جانبی در حال برگزاری است.

برگزاری برنامه‌های جانبی همزمان با نمایشگاه کتاب ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید و صاحب نظران در موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

رونمایی از سه عنوان کتاب در حوزه خاطره‌نویسی و مکتوب نمودن ادبیات شفاهی دفاع مقدس و 18 برنامه متنوع جمعی از جمله ایستگاه نقاشی، نشست‌های تخصصی، نقد کتاب، حوزه نقد، قصه گویی و... برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.

به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان در جوار ایستگاه‌های نقاشی، برنامه‌های متنوع ویژه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.

جلسه عصری با استاد شهریار، مباحث علمی در حوزه‌های مختلف، عصری با حافظ، عصر طنز، عصر شعر، عصری با مولوی، حجاب و عفاف، عصری با فولکلور، شخصیت شناسی و... با حضور اساتید مختلف و کارشناسان در حاشیه نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های پرطرفدار نمایشگاه که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرد برنامه عصری با طنز بود که اجرای سلیمان‌پور حلاوت خاصی به این برنامه بخشیده بود و بسیاری از شعرای آذربایجان غربی به زبان آذری و فارسی اشعار طنزی را قرائت کردند.

هر روز سه برنامه جنبی در نوبت صبح و عصر در ساعات 10 صبح، 17 و 18:30 بعد از ظهر در حاشیه نمایشگاه کتاب ارومیه برگزار می‌شود.

امروز نیز نشست تخصصی مدیریت اقتصادی در خانواده با حضور کارشناس اقتصاد ساعت 17 و عصری با فولکلور با حضور مصطفی قلی زاده علیار مسئول انجمن ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی ساعت 18:30 در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

شایان ذکر است نشست تخصصی قصه‌گویی با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی به عنوان میهمان برنامه هر روز ساعت 10 صبح در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول