اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بجنورد خبر داد

افتتاح ایستگاه دوچرخه سواری در 6 بوستان شهر بجنورد

سرپرست شهرداری بجنورد از افتتاح ایستگاه دوچرخه‌سواری در 6 بوستان این شهر خبر داد.

افتتاح ایستگاه دوچرخه سواری در 6 بوستان شهر بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، عباس نقیب اظهار داشت: فاز نخست ایستگاه دوچرخه‌سواری در محل پارک شهربازی با حضور اعضای شورای‌شهر و مسئولان شهرداری بجنورد افتتاح شد.

وی توجه به سلامت و شادابی روح و روان شهروندان را از دغدغه‌های شهرداری دانست و افزود: به همین منظور و برای توجه به روحیه شهروندان و پاکیزگی محیط زیست، ایستگاه‌های دوچرخه در 6 نقطه در پارک‌های شهر راه اندازی شد.

نقیب اعتبار این طرح را یک میلیارد و 200 میلیون ریال خواند و گفت: این اعتبار صرف خرید 100 دستگاه دوچرخه و کانکس‌های نگهداری در پارک‌ها شده است.

وی بیان کرد: شهرداری بجنورد پنجمین شهرداری کشور است که طرح تردد پاک را برای شهروندان اجرا می‌کند و متولی راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه است.

سرپرست شهرداری بجنورد افزود:‌ ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری در 6 بوستان شهربازی، بش‌قارداش ، باباامان، دانشجو و پارک آذری راه‌اندازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هرکدام از پارک‌های فوق 20 دستگاه دوچرخه استقرار می‌یابد، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر بجنورد راهبری این ایستگاه‌ها با نظارت شهرداری منطقه یک به هیئت دوچرخه‌سواری خراسان شمالی  واگذار شده است.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول