اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

سطح آگاهی جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی باید ارتقاء یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی بر آگاه‌سازی و ارتقا دانش خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

سطح آگاهی جامعه نسبت به آسیب‌های اجتماعی باید ارتقاء یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار مسئولان سازمان بهزیستی استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه باید آسیب‌های موجود در جامعه اطلاع‌رسانی شده و سطح آگاهی مردم ارتقا یابد، بیان کرد: هرچه آگاهی مردم افزایش یابد این آسیب‌ها کاهش خواهد یافت و باید در این زمینه از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط خاص شهر قم و حضور افراد مهاجر در این شهر بیان کرد: شهر قم دچار چند فرهنگی شده است و باید در زمینه ارائه آموزش‌های لازم برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گوشزد کردن مسائل و آسیب‌های موجود در جامعه باید از دایره محرمانه بودن خارج شود، تصریح کرد: در خصوص تاثیرات مخرب مواد روان گردان نیز باید جامعه آگاهی‌های لازم را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مدیرکل بهزیستی استان قم در خصوص تبلیغ استفاده از شیشه در بین بانوان به ویژه در آرایشگاه‌ها گفت: باید به جوانان و بانوان آگاهی لازم ارائه شده و در سطح ملی و استانی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و آثار مخرب استفاده از این مواد تشریح شود.

لاریجانی با تاکید بر اینکه میزان هوشیاری خانواده‌ها باید بالا رود، اضافه کرد: عدم سخن گفتن در ارتباط با این مسائل و مشکلات و ناآگاهی موجب فراگیری آن شده و مشکلات فراوانی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/2258/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول