اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

فرایند انتخاب شهردار منطقی و اصولی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرایند انتخاب شهردار یک فرایند منطقی و اصولی بوده و انتخاب شهردار مبتنی بر آرای اکثریت اعضای شورای شهر است.

فرایند انتخاب شهردار منطقی و اصولی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جهانگیری پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مدیریت قوی آقای امینی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای برگزاری جلسات مداوم برای انتخاب شهردار اظهار کرد: تمام 21 نفر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نماینده مردم در شورا هستند و باید به سلایق و آرای یکدیگر احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم تلاش کنند، اضافه کرد: فرایند انتخاب شهردار باید با وحدت، همدلی، آرامی و هم‌فکری تمام اعضای شورای شهر انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جلسات تخصصی و کارشناسی از سوی شورای شهر برای انتخاب شهردار اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: فرایند انتخاب شهردار یک فرایند منطقی و اصولی بوده و انتخاب شهردار مبتنی بر آرای اکثریت اعضای شورای شهر است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید با اتکای به آرای مردم در راستای سازندگی شهر گام بردارند، ادامه داد: ساختن آینده شهر اصفهان با انسجام، اتحاد و همدلی تمام اعضای شورای شهر امکان‌پذیر است.

جهانگیری با اشاره به ضرورت رعایت حقوق تمام شهروندان از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد:  اعضای شورای شهر باید با انسجام و همدلی با یکدیگر نسبت به اجرای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی در شهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر اگر چه سلایق و آرای متفاوتی دارند، اما تمام این افراد باید به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم از شهردار اصفهان حمایت کنند، افزود: شورای شهر شورای شهر است و نه شورای شهرداری و شورای شهر باید راهکار‌های مهم را به منظور توسعه و آبادانی اصفهان در سطح شهر اجرایی کند.

انتهای پیام/63004/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول