اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش چالوس:

فعالیت‌های دینی و قرآنی مدارس چالوس توسعه می‌یابد

رئیس اداره آموزش و پرورش چالوس گفت: فعالیت‌های دینی و قرآنی مدارس چالوس توسعه می‌یابد.

فعالیت‌های دینی و قرآنی مدارس چالوس توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمد صادق فرزیب ظهر امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان بیان داشت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه مولد کشور است که مسئولان تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را برعهده دارد.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش به تعلیم افرادی می‌پردازد که مسئولان فردا را تشکیل می‌دهند پس مسئولیت این اداره در ترویج فرهنگ در جامعه بسیار سنگین است.

فرزیب افزود: آموزش و پرورش چالوس تمام تلاش خود را کرد تا فضاهای آموزشی مناسبی را برای سال تحصیلی جدید آماده کند.

وی بیان داشت: 617 کلاس درس در پایه‌های مختلف تحصیلی میزبان دانش‌آموزان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چالوس گفت: 13 هزار و 500 دانش‌آموز وارد کلاس‌های درس مدارس چالوس شدند.

فرزیب تاکید کرد: ساماندهی کلیه معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت کامل انجام شده و برنامه‌های هفتگی دانش‌آموزان نیز تهیه و به آنها ارائه شد.

مدیرآموزش و پرورش چالوس بیان داشت: برای نخستین بار از امسال از روز اول برنامه‌های آموزشی و پرورشی با ارایه برنامه هفتگی آغاز شده است.

وی بیان داشت: در سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شد تا در حوزه‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی نیز آموزش و پرورش برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح شهرستان اجرایی کند.

فرزیب گفت: در حوزه اوقات فراغت و خارج از ساعت مدارس نیز در تلاش هستیم در کانون‌های فرهنگی و تربیتی برای فوق‌برنامه برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

وی همچنین از انتشار ماهنامه دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در صورت برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات از آبان ماه بتوانیم ماهنامه دانش‌آموزی را برای نخستین بار در مدارس این شهرستان با کمک دانش‌آموزان تهیه کنیم.

فرزیب گفت: اعتقاد دارم مدارس ما باید در حوزه جنگ نرم حرف پیش‌قدم باشند و تنها راه در این زمینه آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ اسلامی ایرانی و دفاع مقدس است.

وی گفت: دانش‌آموزان چالوسی در بخش‌های مختلف اعم از درسی، تربیتی، فرهنگی و هنری در سطح استان و کشور خوش درخشیدند و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی در این جهت انجام شده است.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول