اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مقصد مشهد مقدس

تیم دوچرخه‌سواری بیماران خاص خراسان شمالی را ترک کردند

تیم دوچرخه سواری بیماران خاص که از اصفهان حرکت کرده بودند، خراسان شمالی را به مقصد مشهد مقدس ترک کردند.

تیم دوچرخه‌سواری بیماران خاص خراسان شمالی را ترک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، این تیم پنج نفره سفر خود را با شعار «بیماری پایان زندگی نیست» آغاز کرده‌اند و در خراسان شمالی با جمعی از مسئولان دیدار کردند.

اعضای این تیم که چهار نفر از آنان بیماران خاص تالاسمی هستند، با حضور در استانداری خراسان شمالی با معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیران کل امور اجتماعی و سیاسی و انتخابات دیدار کردند.

این تیم که از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر هستند و روزانه به طور متوسط 120 کیلومتر رکاب می‌زنند، در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز اهداف خود را از سفر صدها کیلومتری، انتقال پیام زندگی و ایجاد انگیزه و روحیه در بیماران خاص برای ادامه روند عادی زندگی دانستند.

حامد سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، نیز در این دیدار ضمن تحسین اراده این افراد که بیماری را محدودیت ندانستند، دیدار با آنان را غنیمتی دانست و گفت:‌ شما با استقامت، صبر و صلابت و با غلبه بر دشواری‌های ظاهری، پیام‌رس واقعی نشاط و پویایی برای بیماران خاص هستید.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول