اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

حقوق بشر باید از دریچه اسلام دیده شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: حقوق بشر باید از دریچه اسلام دیده شود و آمریکا با دم زدن از حقوق بشر انسان‌های زیادی را در عالم قتل عام کرده است.

حقوق بشر باید از دریچه اسلام دیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در همایش تجلیل از شهدای بسیج کارمندان استان کرمانشاه که ظهر امروز در تالار انتظار برگزار شد، گفت: خداوند عالم هستی را مدیریت می‌کند و همه چیز در هستی با تدبیر یک ملک همراه است.

وی با تاکید بر اینکه همه هستی کارمند پروردگار هستند، افزود: اسلام مدیریت الهی را برای ما تعیین کرده و سنت الهی این است که وظایف خود را درست انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروزه دولت‌های زیادی در دنیا وجود دارد، اما آنجایی که حرف وجدان‌پسندانه دارد، ایران اسلامی است. چرا که موضع بر اساس حق است و برای تمام بشریت مناسب است.

علما تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در برابر تفکرات شرق و غرب ایستاد و شایسته است همه شئون زندگی با اراده الهی پیوند بخورد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: موفقیت امام راحل در یک نگاه به دلیل مدیریت بر مبنای آموزه‌های دین اسلام است، تناقضات دنیای استکبار بسیار زیاد است که این به دلیل باطل بودن تفکرات آنها است.

علما با اشاره به اینکه دستورات اسلام همیشگی، همگانی و با دوام است، اعلام کرد: این دستورات با فطرت انسان سازگاری دارد و حقوق بشر باید از دریچه اسلام دیده شود و آمریکا با ادعای دفاع از حقوق بشر انسان‌های زیادی را در عالم قتل عام کرده است.

به گفته وی؛ شهید مطهری با جایگاه بزرگی که داشت، عاشق فهم امام راحل بود و کارمندان باید از این سرمایه‌های ارزشمند بهره ببرند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول