اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی اعلام کرد

صدور بیش از 73 هزار برگ جریمه با نظارت تصویری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال جاری 73 هزار و 720 برگ جریمه در آذربایجان غربی با نظارت تصویری در استان اعمال شده است.

صدور بیش از 73 هزار برگ جریمه با نظارت تصویری

علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تخلف موتورسواران در ارتباط با عدم استفاده از کلاه ایمنی، اظهار داشت: پنج ماه نخست سال جاری 16 هزار و 454 فقره برگ اعمال قانون در این زمینه برای موتورسیکلت‌سواران متخلف صادر شده است.

وی به افزایش تخلف موتورسواران در عدم استفاده از کلاه ایمنی اشاره کرد و گفت: این تخلف در پنج ماه نخست سال جاری از سوی موتورسواران آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

سعیدی با اشاره به نظارت تصویری پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی در اکثر شهرستان‌های استان، تصریح کرد: پنج ماه نخست سال جاری 73 هزار و 720 برگ جریمه در آذربایجان غربی با نظارت تصویری در استان اعمال شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی افزود: بیشترین برگ اعمال قانون از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی برای رانندگان متخلف استان در ارومیه با 33 هزار و 754 برگ صادر شده است.

وی به شهرستان خوی به عنوان دومین شهر صدور برگ جریمه با استفاده از نظارت تصویری پلیس اشاره کرد و ابراز داشت: پنج ماه نخست سال جاری 16 هزار و 721 برگ جریمه در این شهرستان صادر شده است.

سعیدی اضافه کرد: رانندگان متخلف مهاباد در پنج ماه نخست سال جاری 10 هزار و 51 برگ جریمه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی دریافت کردند.

انتهای پیام/61010/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول