اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

حادثه خاصی در شبکه برق استان بر اثر طوفان امشب نداشته‎ایم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: بر اثر طوفان و بارندگی در سطح استان گلستان، حادثه خاصی را در شبکه برق استان نداشته‌ایم.

حادثه خاصی در شبکه برق استان بر اثر طوفان امشب نداشته‎ایم

قاسم شهابی دقایقی پیش در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به وقوع طوفان و بارش شدید باران در سطح استان، خوشبختانه حادثه خاصی را در شبکه برق استان نداشتیم، اما خاموشی‎های موقت و کوتاه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به طوفان و بارندگی شدید در سطح استان به طور طبیعی پارگی جزئی سیم و به تبع آن خاموشی‎های کوتاه و نقطه‎ای را داشتیم که همکاران در سطح استان در حال فعالیت هستند تا این موارد جزئی نیز برطرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه طوفان و بارش باران از غرب استان عبور کرده و به سمت شرق استان در حرکت است خاموشی‎ها در غرب و مرکز استان رفع شده و بیشتر این خاموشی‎ها و مسائل جزئی در شرق استان وجود دارد که همکاران به صورت آماده‎باش در تلاش هستند تا موارد رفع شود.

مردم در هنگام خاموشی صبور باشند

شهابی خاطرنشان کرد: در مواقعی که افراد شاهد پارگی سیم و یا حادثه‎ خاصی هستند به هیچ عنوان به محل حادثه و سیم پاره شده نزدیک نشوند و سریعاً با تلفن 121 تماس بگیرند تا همکاران در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از هم‎استانی‎ها خواست تا در صورتی که خاموشی اتفاق افتاد و برق قطع شد، کمی صبر و حوصله به خرج دهند و با تماس‎های مکرر و پیاپی خطوط ارتباطی را مشغول نکرده و اجازه دهند تا همکاران با دقت بیشتری به حوادث و رفع موارد بپردازند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در پایان ابراز داشت: همکاران ما در اتفاقات برق استان به صورت آماده‎باش در خدمت مردم هستند و در مواردی همچون وقوع طوفان و بارش شدید به دلیل احتمال وقوع پارگی سیم و یا حادثه، ممکن است برای دقایقی خاموشی‎هایی را داشته باشند که پس از بررسی منطقه و نبود مشکلی خاص برق دوباره به شبکه وصل خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول