اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

مدارس فوتبال اردبیل استعدادهای نابی را تحویل می‌دهد

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: توسعه مدارس فوتبال و کشف و جذب بازیکنان مستعد امری بسیار خطیر و قابل توجه است که نباید به فراموشی سپرده شود.

مدارس فوتبال اردبیل استعدادهای نابی را تحویل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در نشست توافقی باشگاه پرسپولیس با نابغه فوتبال اردبیل امیر حسین حاجی‌زاده اظهار داشت: ما در قالب مدارس فوتبال همه ساله فستیوالی را با حضور مدارس منتخب در سطح استانی و منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و بازدیدهایی که به صورت مستمر انجام می‌شود استعدادیابی از این مدارس جز برنامه‌های اولویت‌دار ما است.

وی تصریح کرد: ‌در همین راستا امسال نیز شاهد برگزاری مسابقات مدارس فوتبال استان و بحث استعدادیابی در این زمینه بودیم که این حرکت مورد حمایت هیئت فوتبال استان و فدراسیون می‌باشد.

نوتاش در ادامه خاطر نشان کرد: در قالب همین برنامه چند نفر از فوتبال‌‌آموزان مستعد شناسایی شدند و در مسابقات فستیوال مدارس فوتبال که چند هفته پیش با حضور مدارس منتخب برگزار شد، استعدادیابی صورت گرفت و شاهد کشف این استعدادهای ناب بودیم.

این مسئول اضافه کرد: برنامه پربیننده نود نیز با گزارشی که از وضعیت فوتبال استان ضبط و پخش کرد زحمات سه ساله باشگاه ایرانیان را در تربیت امیر حسین حاجی‌زاده به تصویر کشید و امروز این بازیکن آینده‌دار مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون پرسپولیس قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ما بسیار خوشحال هستیم که آکادمی فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته تا با این بازیکن 9 ساله قرارداد 10 ساله‌ای را امضا کند تا زمانی که این بازیکن به مرحله سربازی پا نگذاشته است، بتواند در اختیار این باشگاه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال اردبیل از پیشنهاد چندین باشگاه از جمله نمایندگی باشگاه رئال مادرید در امارات با مسئولیت سالگادو و باشگاه گسترش فولاد تبریز، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان برای جذب این بازیکن خبر داد و یادآور شد: امیدواریم در مفاد قرارداد باشگاه پرسپولیس شرایط ویژه حضور این خردسال مسائل عاطفی و روانی او و حضور خانواده در کنارش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل گفت: ‌ما به وجود باشگاه‌های بزرگی همچون پرسپولیس در جذب این استعداد ناب فوتبال اردبیل افتخار می‌کنیم و در صحبتی که بنده با رویانیان داشتم، قرار شده در مذاکرات نهایی و تفاهمنامه‌ای قطعی همه مسائل مربوط به تأمین معاش خانواده او و همچنین حمایت از باشگاه ایرانیان و کمک به هیئت فوتبال از قبیل این نقل و انتقال مد نظر باشد.

وی افزود: ما به انتقال این بازیکن از طریق باشگاه پرسپولیس به باشگاه‌های معتبر دنیا بسیار امیدوار هستیم اما در شرایط سنی این کودک نباید بی‌احتیاطی کرده و یا وضعیت را ناجور فراهم کرد.

نوتاش در ادامه تصریح کرد: باید در قرارداد نهایی که حدود 120 ماه می‌باشد نحوه پرداخت مبلغ قرارداد و تأمین مالی خانواده امیر حسین و تهیه سرپناه، ‌وضعیت مدرسه، شغل پدر و قرارداد ماهیانه پرداختی به این بازیکن معلوم و مشخص شود.

در پایان این جلسه طرفین بعد از بحث و بررسی‌های مختلف روی مسائل کلی توافق اولیه را انجام دادند اما قرار شد هر دو طرف نظرات و پیشنهادات خود را به مفاد قرارداد اعلام کنند تا در نهایت در این زمینه اقدام لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول