اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تور ‌بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران ـ 1

حضور قطعی 15 تیم خارجی و داخلی در تور

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران از حضور 15 تیم خارجی و داخلی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران خبر داد.

حضور قطعی 15 تیم خارجی و داخلی در تور

سید تقی خدادادی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با قطعی شدن 9 تیم خارجی و شش تیم داخلی بیستمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران یادواره سرداران و 10 هزار شهید مازندران تعداد تیم‌های شرکت کننده به عدد پانزده رسید.

وی با اشاره به انصراف تیم‌های مالزی، اندونزی و الجزایر از تور بین‌المللی مازندران ابراز داشت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران به عنوان تنها تور در آسیا است که در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

خدادادی گفت: در بخش تیم‌های داخلی نیز تیم استان لرستان جای خود را به تین مازندران داد تا به این ترتیب استان میزبان با دو تیم در این مسابقات حاضر شود.

دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مازندران اذعان داشت: تور بین‌المللی مازندران با حضور  تیم‌های خارجی ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، مالزی، ترکمنستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، سوریه، عراق و تیم‌های داخلی پتروشیمی تبریز، کاشی پرسپولیس یزد، مس کرمان، ترافیک تهران، مازندران (الف) و مازندران (ب) برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به حضور والتر هنگ کنگی به عنوان نماینده جهانی فدراسیون دوچرخه‌سواری در این رقابت‌ها افزود: بیستمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران روزهای پنجم تا نهم مهر به مسافت 482 کیلومتر در پنج مرحله از شرق تا غرب استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول