اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

عطر شهید گمنام فضای فرمانداری شیراز را عطرآگین کرد

در چهارمین روز هفته دفاع مقدس عطر شهید گمنام فضای فرمانداری شیراز را عطرآگین کرد.

عطر شهید گمنام فضای فرمانداری شیراز را عطرآگین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، فرماندار شیراز در مراسم استقبال از یکی از شهدای گمنام عملیات والفجر 8 که در فرمانداری این شهرستان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گمنام باید نصب‌العین ما باشند چرا که این‌ها بهترین اسوه و الگو برای همگان و به ویژه نسل جوان هستند و یادشان در قلبمان همواره زنده است که در این راستا ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شهدا و ایثارگری آنان به نسل جوان یکی از وظایف اصلی مدیران است.

جواد زرین کلاه بیان کرد: با حضور این شهید گمنام، روحیه معنوی تازه‌ای در فرمانداری ایجاد شده است و معتقدیم شهیدان برای همیشه در تاریخ موجب عزت و سرافرازی و اقتدار کشورمان هستند.

وی گفت: شهیدی که امروز قدم بر چشم ما گذاشته است، مظلومانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی جنگیده تا در راه دفاع از کشور و نظام اسلامی به شهادت برسد.

این مسئول تصریح کرد: بر همگی ما واجب است که هر کجا، در هر مجلسی، در هر زمان و مکانی، یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و تمام توان خود را برای ادامه راه و اهداف مقدسی که جان خود را نثار کرده‌اند، به کار گیریم.

فرماندار شهرستان شیراز با یادآوری برخی خاطرات دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان در حالی از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که تمام ابرقدرت‌ها، کشورهای منطقه و سازمان‌های بین‌المللی حامی رژیم بعث عراق بودند و از طرف دیگر عناصر و گروهک‌های ضد انقلاب داخلی در تمام نقاط کشور اعلام جنگ مسلحانه کرده بودند و مظلومانه چهره‌های انقلابی و حزب‌اللهی را به شهادت می‌رساندند.

مراسم معنوی استقبال از شهید گمنام در فرمانداری شیراز با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) پایان یافت.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول