اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

استکبار جهانی عظمت انقلاب اسلامی را درک کرده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: آمریکا بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی را درک کرده و آن را پذیرفته است.

استکبار جهانی عظمت انقلاب اسلامی را درک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: صحبت‌های اوباما بیانگر آن بود که آنها عظمت ایران اسلامی را درک کرده‌اند در حالی که استکبار همچنان خودش را دایه‌دار مداخله در اسلام و امور کشورها می‌داند، اما جمهوری اسلامی همواره بر مواضع خود ایستاده و بر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم تاکید می‌کند.

وی افزود: آمریکا و همفکران غربی مدعی آن هستند که مدیریت اسلامی کارآمدی لازم را ندارد اما همین مدیریت فکورانه اسلامی دنیا را متحیر ساخته که یکی از عوامل موفقیت این مدیریت در عرصه جهانی مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تا به امروز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: این مقاومت و لبیک به رهبری و امام راحل در دنیا بی سابقه است، چرا که همین ملت در جنگ تحمیلی برای ساکت کردن زورگویی استکبار و مقابله با انسانی گستاخ به نام صدام با آن همه تجهیزات نظامی و جاسوسی با لبیک به فرمان امام خود در جبهه‌ها حضور یافته و از نظام اسلامی و انقلاب دفاع کرده و آنها را سر جای خود نشاندند.

نصراللهی خاطر نشان کرد: ملت ایران ملتی عاشورایی است که هدف آن حرکت در چارچوب‌های نظام اسلامی و محقق ساختن این مدیریت اسلامی در عرصه جهانی است که این وعده الهی بوده که باید با تبیین صحیح در حوزه‌های علمیه و تبلیغات اسلامی و با مقاومت و ایثار مردم به آن دست یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را اتفاقی مهم دانست و ابراز داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تجلی زیبایی از محبت و عاطفه همراه با معنویت است که در سایه انقلاب اسلامی به شکوفایی و بزرگی رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اظهار داشت: این تقارن به ما این مسئله را یادآوری می‌کند که کاروان علمی ایران باید در مسیر علمی معنادار و هدفمند در راستای تهذیب و اهداف انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام/87002/ل40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول