اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فومن:

انقلاب اسلامی توازن قدرت استکبار جهانی را بر هم زد

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توازن قدرت استکبار جهانی را بر هم زده است.

انقلاب اسلامی توازن قدرت استکبار جهانی را بر هم زد

علی توشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فومن 100 برنامه رزمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، سیاسی و... برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن، آذین‌بندی سردر اداره‌ها و نهادها، اماکن نظامی و انتظامی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

وی، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سطح حوزه‌ها، نشست‌های بصیرتی، مسابقه تیراندازی، کوهپیمایی بسیجیان و ... از جمله برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه فومن است.

توشه با بیان اینکه دفاع مقدس سبب بروز تحولات بزرگی در حوزه قدرت ایران شده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توازن قدرت استکبار جهانی را بر هم زده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در تحولی دیگر راه‌های غلبه استکبار جهانی را به اسلام مسدود کرده و خوی استکباری، دیکتاتوری و امپراطوری دشمن را تنزل داده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با توسعه جبهه جدید در مکان، تنوع و آرایش قدرت، انرژی نهفته استکبار جهانی را مستهلک کرده و به دنیا نشان داده که احیای تفکر جهاد در راه خدا از راه جهاد به دست می‌آید.

وی با اشاره به وضعیت کنونی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در بعد خارجی از چالش‌های سنگینی که دشمنان ایجاد کردند قدرتمندانه عبور کرده و امروز شاهد شکست دشمنان در منطقه هستیم.

توشه، بیداری اسلامی منطقه را نشأت گرفته از اندیشه و تفکر امام راحل دانست.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن همه‌جانبه است، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و از نفوذ اهداف و برنامه‌های دشمن در ذهن و رفتار جوانان جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه فومن در ادامه از نحوه برگزاری مراسم ارتحال امام راحل و راهیان نور در فومن انتقاد کرد.

وی یادآور شد: راه شهدا اصل و ریشه انقلاب اسلامی است و اصول انقلاب باید بازخوانی شود و راهیان نور وسیله‌ای است تا اصول انقلاب به دست فراموشی سپرده نشود.

توشه، متذکر شد: از یک سال گذشته مراسم ارتحال امام راحل و کاروان راهیان نور در فومن به کندی انجام می‌گیرد و به خوبی اجرا نمی‌شود.

وی، از مسئولان فرهنگی فومن خواست تا اقدام‌های عملی مناسبی برای مراسمات مذکور انجام دهند و فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/84002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول