اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) دشتی:

گفتمان شهدا الهی و قرآنی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: گفتمان شهدا الهی و قرآنی بود.

گفتمان شهدا الهی و قرآنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر شاد ظهر امروز در نشست بصیرت مردمی که در تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج تشکیل شد، اظهار داشت: شهدا به ندای ولی زمان خودشان لبیک گفتند، رزمیدند، درخشیدند و به لقاءالله پیوستند.

وی ادامه داد: گفتمان شهدا گفتمانی بود که از قرآن الهام گرفته بود و می‌گفتند چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: از زمانی که سنگ‌بنای اولیه انقلاب اسلامی گذاشته شد، دشمنان ما درصدد این برآمدند که در مراحل مختلف بتوانند این حرکت و خیزش مردمی را متوقف کنند، هزینه‌های زیادی را متحمل شدند و هزینه‌های گزافی را بر ما تحمیل کردند، اما هر بار از ما سیلی خوردند.

شاد متذکر شد: دشمنان در طول تاریخ انقلاب دهان‌کجی‌ها و توطئه‌ها، سناریوهایی خبیثانه و وقیحانه فراوانی به کار بردند که پرونده این نظام را ببندند، اما موفق نشدند.

وی یادآور شد: در سالیان مبارزات، عزیزان ما مظلومانه به خون می‌غلتیدند، اما ایستادند و مقاومت کردند و هرچه ما داریم مرهون ایستادگی‌ها و مقاومت‌های ایثارگران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند که اجازه ندهند این نظام شکل گرفته و استقرار پیدا کند؛ در هشت سال دفاع مقدس زیربنای اقتصادی ما را ویران کردند؛ با وجود اینکه ما پیروز جنگ بودیم، اما خرابی‌ها و هزینه‌های زیادی برای ما داشت، اما در نهایت دشمنان به افکار شوم و پلیدی که داشتند، نرسیدند.

شاد تأکید کرد: سیاست امروز دشمنان این است که جلوی استمرار و تداوم انقلاب اسلامی را بگیرند و از اینکه نمی‌توانند در این نظام اخلالی ایجاد کنند، بسیار خشمگین و عصبانی هستند، نخبگان، علما و دانشمندان ما را ترور کردند، اما راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه دشمنان با توطئه‌های مختلف نتوانستند در اراده ملت ایران اخلال ایجاد کنند، اذعان داشت: دشمنان اسلام مخصوصاً آمریکا درصدد این هستند که به مردم دنیا القا کنند که هیچ قدرت و ملتی تاب و توان آن را ندارد که در مقابل ما بایستد و مقاومت کند، اما با پیروزی ما در جنگ تحمیلی سیلی محکمی را خوردند و نتوانستند به هدف شوم خود که همانا از بین بردن این نظام مقدس بود، برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ادامه داد: امروز ما باید با گفتمان مقاومت وارد صحنه کارزار با دشمنان تا دندان مسلح ‌شویم؛ گفتمانی که شهدا با آن وارد صحنه جنگ شدند و پیروز و سربلند از آن بیرون آمدند.

شاد در پایان ابراز کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش خود را جامعه جهانی می‌نامند و اقرار بر این دارند که ما نگران جامعه جهانی هستیم؛ هر چند خودشان در همه جنایت‌ها مشارکت دارند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول