اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری بهتر دیدار تیم‎های سپاهان و ذوب‎آهن

جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار شد

به منظور برگزاری هر چه بهتر دیدار تیم‎های سپاهان و ذوب‎آهن در هفته یازدهم لیگ برتر، جلسه هماهنگی این دیدار در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان اصفهان، جلسه هماهنگی دیدار دو تیم ذوب‎آهن و سپاهان روز سه‎شنبه با حضور علیرضا جهانشاهی دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان، عابدینی دبیر شورای تأمین فرمانداری لنجان، تابش قائم مقام باشگاه سپاهان، نماینده باشگاه ذوب‎آهن، نماینده نیروی انتظامی شهرستان لنجان، نماینده یگان ویژه انتظامی، نماینده شهرداری فولادشهر، پلیس راهور پلیس راه اصفهان، شهرکرد و نماینده اداره برق، برگزار شد.

در این جلسه موارد زیر مقرر شده که نصف ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم میزبان ذوب‌آهن اصفهان و نیمی از ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران تیم سپاهان قرار بگیرد.

همچنین تعداد 8 هزار بلیت برای این دیدار در نظر گرفته شده که چهار هزار بلیت سهم ذوب‎آهن و چهار هزار بلیت سهم سپاهان است.

براساس مصوبات این جلسه مقرر شده که در صورت استقبال بیشتر هواداران از این دیدار تعداد 2 هزار بلیط دیگر با هماهنگی بین هیئت فوتبال و یگان ویژه انتظامی به فروش برسد.

فروش بلیت برای هواداران تیم سپاهان از ساعت 14:30 روز بازی در محل ورزشگاه فولادشهر انجام می‎شود و هواداران  تیم ذوب‎آهن با در اختیار داشتن کارت هواداری می‎توانند وارد ورزشگاه شوند و درب‎های ورزشگاه هم‌زمان با بلیت‌فروشی باز می‎شود.

انتهای پیام/63020/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول