اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

رتبه نخست گمرک بازرگان در تشکیل پرونده‌ مظنون به قاچاق در آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال‌جاری گمرک بازرگان بیشترین سهم پرونده‌های مظنون به قاچاق تشکیل شده در آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست گمرک بازرگان در تشکیل پرونده‌ مظنون به قاچاق در آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ارزش پرونده‌های متشکله در گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت: ارزش پرونده‌های مظنون به قاچاق تشکیل شده در گمرک بازرگان با 43 درصد از ارزش کل پرونده‌ها رتبه نخست را در میان سایر گمرکات آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به گمرک مهاباد در ارتباط با پرونده‌های مظنون به قاچاق در پنج ماه نخست سال‌جاری، تصریح کرد: در این مدت 16 درصد از ارزش پرونده‌های تشکیل شده در گمرکات آذربایجان غربی مربوط به گمرک مهاباد گزارش شده است.

سیداحمدی گمرک پیرانشهر و گمرک ارومیه را در رده‌های بعدی ارزش پرونده‌های مظنون به قاچاق تشکیل شده در آذربایجان غربی برشمرد و گفت: هر یک از این دو گمرک به ترتیب 15 درصد و 14 درصد ارزش کل پرونده‌های مظنون به قاچاق تشکیل شده در استان را به خود اختصاص دادند.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: پنج ماه نخست سال‌جاری گمرک خوی با 9 درصد و گمرک سرو با سه درصد دارای کمترین ارزش پرونده‌های مظنون به قاچاق تشکیل شده در استان بودند.

وی اضافه کرد: پنج ماه نخست سال‌جاری گمرک بازرگان با 35 درصد از کل پرونده‌های متشکله در گمرکات آذربایجان غربی رتبه نخست را در این زمینه دارا است.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول