اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماهه امسال صورت گرفت

پرداخت بیش از 165 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان و بلوچستان از پرداخت 165 میلیارد و 730 میلیون و 210 هزار ریال وام خودکفایی به مددجویان، فرزندان مددجو و اقشار نیازمند در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت بیش از 165 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، رمضان پودینه با اشاره به اینکه کمیته امداد سیستان و بلوچستان با در نظر گرفتن سیاست‌های کلی این نهاد در دهه چهارم خدمت‌رسانی در زمینه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌ها با اشتغالزایی برای آن‌ها عملی می‌شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در رشته‌های مختلف شغلی با در نظر گرفتن علایق، استعدادها و شرایط مددجویان صورت می‌گیرد، افزود: در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی این موضوع مورد توجه ویژه امدادگران قرار گرفته و در همین راستا برای 2 هزار و 698 مددجوی سیستان و بلوچستان شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست سال‌جاری برای اشتغال‌زایی مددجویان مذکور 165 میلیارد و 730 میلیون و 210 هزار ریال وام خودکفایی پرداخت شده است، گفت: این وام‌ها در رشته‌های مختلف شغلی از قبیل کشاورزی، مشاغل خانگی، خدمات و غیره پرداخت شده است.

پودینه در ادامه به انجام نظارت بر طرح‌های اشتغا‌ل‌زایی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدام نیز در راستای اجرای پایدار طرح‌های اشتغال‌زایی و جلوگیری از انحراف آن‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول