اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

برای بازی با استقلال برنامه داریم/ گرما بزرگترین حریف الوند در اهواز

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: بازی با تیم‌های خوزستانی همیشه مشکل بوده و گرمای اهواز و شرجی بودن هوا مشکل بزرگ ما در مسابقه با استقلال اهواز است.

برای بازی با استقلال برنامه داریم/ گرما بزرگترین حریف الوند در اهواز

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: به لطف خدا در شش روزی که در اهواز بودیم با شرایط و آب و هوا سازگاری خوبی پیدا کردیم به طوری که بازیکنان، از نظر بدنی با شرایط موجود، وفق پیدا کردند.

وی افزود: برگزاری دو مسابقه سنگین و حساس در پنج روز برای هر تیمی مشکل است و این موضوع در ابتدای فصل و عدم رسیدن به شرایط مطلوب بدنی و هماهنگی تیمی، سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: با دو جلسه تمرینی اهواز و بازی با تیم ملی و حفاری باعث شرایط ایده‌ال جسمی بازیکنان شده است.

وی ادامه داد: سعی کردیم بعد از برد خوبی که در جام حذفی به دست آوردیم با انگیزه بیشتر وارد لیگ بشویم.

به گفته طلایی‌منش بازی با تیم‌های خوزستانی همیشه مشکل بوده و گرمای اهواز و شرجی بودن آن مشکل بزرگ ما در مسابقه با استقلال اهواز است.

وی با اشاره به اینکه حریف امروز تیمش یکی از حریفات قدرتمند گروه محسوب می‌شود ابراز داشت: داوود مهابادی یکی از بهترین‌ مربیان ایران است و هر وقت در کنار تیمی بوده جنگندگی و بازی‌های زیبایی را از بازیکنانش شاهد بودیم و امروز بازی سختی را با این تیم خواهیم داشت.

سرمبی تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: شناخت چندانی از این تیم نداریم و با اطلاعاتی که کسب کردیم به دنبال استفاده از نقاط ضعف و قوت حریف برای رسیدن به امتیاز و حتی پیروزی در خانه حریف هستیم.

وی با بیان اینکه سه بازی مصدومی که در بازی حذفی در کنار تیم نبودند برای شرایط بازی را پیدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: همه بازیکنانی که در اهواز هستند توانایی حضور در این مسابقه را خواهند داشت و با غیرت و انگیزه‌ای که از بازیکنانم سراغ دارم به کسب نتیجه امیدوار هستم.

طلایی‌منش یادآور شد: بازی‌های تدارکاتی که قبل از فصل و همچنین دو بازی که در جام حذفی برابر نماینده کیش و تیم ملی و حفاری انجام دادیم ما را در شرایط مسابقه قرار داده و به هماهنگی خوبی در بین بازیکنان رسیدیم.

مسابقه بین دو تیم فوتبال الوند همدان و استقلال اهواز امروز چهارشنبه سوم مهر ماه 91 از ساعت 16 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان محمدحسین زاهدی‌فر (داور وسط)، مهرداد بهرامی و محمد راهی (کمک داور) و شاهور اصلانی (داور چهارم) این مسابقه حساس را در هفته نخست جام آزادگان قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول