اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس:

500 شغل پایدار جدید در طبس ایجاد می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: به‌زودی با راه‌اندازی سه کارخانه در شهرستان طبس، برای 500 نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

500 شغل پایدار جدید در طبس ایجاد می‌شود

عباس صفرپورغریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: به‌زودی با راه‌اندازی سه کارخانه بسیار مهم و بزرگ در شهرستان طبس، برای 500 نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه‌ها شامل کارخانه زغالشویی و فرآوری زغالسنگ توسط شرکت هلدینگ ایرانیان، کارخانه زغالشویی توسط شرکت پردیس صدر پاژ و کارخانه تولید آهن اسفنجی توسط شرکت فولاد ایرانیان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس بیان کرد: اقدامات مقدماتی انجام و مجوزهای اولیه احداث این کارخانه‌ها صادر شده است و به احتمال زیاد حداقل یکی از این کارخانه‌ها طی مدت یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در منطقه محروم طبس کاری بسیار دشوار است که این می‌طلبد مسئولان شهرستان طبس و استان خراسان جنوبی نهایت مساعدت را با سرمایه‌گذاران داشته باشند تا این افراد در پیچ و خم بروکراسی اداری گرفتار نشده و از سرمایه‌گذاری در طبس پشیمان نشوند.

انتهای پیام/90001/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول