اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج:

توجه به نواحی منفصل شهری اولویت شورا / تضارب آرا طبیعی است

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به مشکلات فراوان مناطق منفصل شهری، مهمترین اولویت شورای اسلامی این شهر را توجه به معضلات موجود در این نواحی ذکر کرد.

توجه به نواحی منفصل شهری اولویت شورا / تضارب آرا طبیعی است

یوسف اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج شوراهای اسلامی را نمادی از جامعه مردم‌سالار دانست و گفت: شورا به عنوان پارلمان محلی نقش بسزایی در تأمین نیازهای شهروندان دارد.

وی با یادآوری گذشت 3 دوره از عمر شوراهای اسلامی اظهار کرد: اکنون و در آغازین روزهای شروع به کار شورای جدید، مردم انتظار برداشتن گام‌های اساسی در این باره را دارند.

منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به مشکلات فراوان مناطق منفصل شهری مهم‌ترین اولویت شورای اسلامی چهارم این شهر را توجه به معضلات موجود در این نواحی ذکر کرد.

اسدی تصریح کرد: به همین دلیل در تلاش هستیم تا ابتدا ساماندهی این مناطق را در دستور کار داشته باشیم و پس از آن به تدریج به نقاط داخل و میانی شهر ورود کنیم.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های ناتمام در سطح شهر این موضوع را چندان زیبنده سنندج ندانست و افزود: دومین اولویت ما به سرانجام رساندن این طرح‌ها است.

عضو شورای شهر سنندج با تأکید بر لزوم ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری برنامه‌ریزی در این خصوص را یک نیاز اساسی دانست و گفت: در همین راستا اعضای شورای شهر تدابیر مناسبی دارند که در آینده عملیاتی می‌شود.

اسدی همچنین با اشاره به جذب سرمایه‌گذار به منظور ارتقای وضعیت اقتصادی شهر سنندج از راه‌اندازی و فعالیت کمیته‌ای در این خصوص در شورای چهارم خبر داد و گفت: با این کار قصد داریم از خروج سرمایه‌گذاران از شهر جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته نمونه چنین اتفاقات و برخوردهای نه چندان مناسبی با سرمایه‌گذاران را شاهد بوده‌ایم اظهار کرد: باید دانست که سرمایه‌گذاران با هدف کسب منفعت پا در شهر می‌گذارند و ما نباید با اقدامات نسنجیده آن‌ها را دلسرد کنیم.

منتخب دوره چهارم شورای شهر سنندج با تکذیب برخی ادعاها پیرامون پرداخت وجه یا زمین به اعضای شورا به عنوان رشوه، ابراز عقیده کرد این شایعات ساخته و پرداخته کسانی است که نمی‌خواهند شورا در آرامش کار کند.

اسدی با تأکید بر اینکه سنگ‌بنای کار شورا در تعامل با یکدیگر، با شهرداری و سایر سازمان‌های و نهادهای مسئول است اظهار کرد: موضوعی که باید بیش و پیش از هر چیز دیگری مد نظر قرار گیرد رسیدگی به مشکلات شهر و مردم است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وجود 13 تفکر متفاوت در شورا و اینکه آیا این مسئله در تصمیم‌گیری‌ها خللی ایجاد نمی‌کند گفت: تضارب آرا به عنوان اصلی در دموکراسی پذیرفته شده است.

عضو شورای شهر سنندج افزود: در واقع اگر اختلاف دیدگاه وجود نداشته باشد و همه به یک نوع فکر کنند باید در سلامت و صداقت یک مجموعه شک کرد.

اسدی تصریح کرد: باید تمام توجهات به سمت نتایج و برآیند تصمیم‌ها باشد و آنچه که به عنوان خروجی از جلسات شورا بیرون می‌آید تنها در راستای ارائه خدمت به شهروندان باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب در دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی، زمینه رشد و پیشرفت شهر سنندج بیشتر از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول