اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

آگاه‌سازی مردم در کاهش وقوع سرقت موثر است

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم در کاهش وقوع جرایم از جمله سرقت تاثیر زیادی دارد.

آگاه‌سازی مردم در کاهش وقوع سرقت موثر است

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم در کاهش وقوع جرائم از جمله سرقت تاثیر زیادی دارد، که باید در راستای ارتقای اطلاعات مردم گام برداشت.

وی افزود: نکته‌ها و هشدارهای پلیسی همواره به وسیله رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌شود، ولی دامنه این قبیل اقدامات باید روزبه‌روز گسترده‌تر شود، تا میزان وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت در استان کاهش پیدا کند.

گل‌محمدی اضافه کرد: مردم از حمل پول نقد بدون پوشش و حفاظ مناسب به ویژه هنگام خروج از بانک خودداری کنند، از جا‌به‌جایی و حمل اسناد مهم و مدارک با ارزش تا حد امکان پرهیز کرده، هنگام تردد در معابر کیف را در سمت دیوار به دست گرفته و حمل کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه علاوه بر خطرات مالی باید نسبت به تهدیدهای فرهنگی نیز هوشیاری خود را حفظ کنیم، ادامه داد: ایران اسلامی در معرض تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام قرار گرفته‌ است، جوانان با تهدیدات فرهنگی آشنا شده و خود را مقابل آنها مصون کنند، تا این قبیل خطرها را از خود و جامعه دفع کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول بیانات خود از این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند، افزود: وقتی که ایشان یک موضوع را در سرفصل صحبت‌ها و رهنمودها قرار می‌دهند، باید به اهمیت مسئله و لزوم پرداختن به آن پی برد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: استعمال مواد مخدر از انواع مختلف سنتی یا صنعتی، مصرف مشروبات الکلی، عکس و فیلم‌های مبتذل ابزارهای دشمنان برای حمله به فرهنگ، باورها و اعتقادات ملت است، ولی با هوشیاری این قبیل تهدیدها را می‌توان خنثی کرد.

وی ادامه داد: استکبار به دنبال ایجاد مشکل در امور فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در کشور ما است، تسلط بر افکار عمومی جوانان را در دستور کار خود قرار داده است، تا تاثیر مخربی بر جای بگذارد.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول