اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش دادستان به مزایده اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

پیگیر بازپس‌گیری منازل سازمانی هستیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با بیان اینکه همچنان با جدیت پیگیر بازپس‌گیری این منازل سازمانی به بیت‌المال هستیم، گفت: از تلاش و اتحاد مسئولان شهرستان برای توقف این مزایده قاطعانه حمایت می‌کنم.

پیگیر بازپس‌گیری منازل سازمانی هستیم

مجید رستمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با انتقاد شدید به مزایده فروش منازل سازمانی این شهر اظهار داشت: بیش از 90 واحد مسکونی سازمانی در زمینی به مساحت حدود 2.5 هکتار واقع در بلوار امام خمینی(ره) شهر جیرفت اخیراً توسط اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به مزایده گذاشته شده است.

ما از ابتدای بحث این مزایده مخالفت خود را با آن اعلام کردیم

وی با بیان اینکه ما از ابتدای بحث این مزایده مخالفت خود را با آن اعلام کردیم، افزود: مسئولان و شهروندان جیرفتی نیز نسبت به نحوه به مزایده گذاشتن این منازل به عنوان بخشی از سرمایه شهر به شدت اعتراض دارند.

رستمی تصریح کرد: بحث به مزایده گذاشتن منازل سازمانی مرکز شهر جیرفت توسط اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان که جاروجنجال زیادی به پا کرده بود، منجر به مداخله مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان شده است.

تمام مسئولان خواستار توقف این مزایده و بازپس‌گیری این منازل به بیت‌المال هستند

وی ابراز داشت: در جلسه‌های متعددی که با مسئولان شهرستان جیرفت برگزار شد، تمام آنان خواستار توقف این مزایده و بازپس‌گیری این منازل به بیت‌المال هستند که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع آن‌ها تحقق یابد.

رستمی عنوان کرد: با توجه به واقع شدن این منازل در بهترین نقطه شهر و نیاز مبرم شهر جیرفت به فضای سبز و امکانات رفاهی می‌طلبد، مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با توجه به موقعیت این نقطه می‌توان از آن به عنوان سایت اداری، فضای سبز و یا مجتمع تجاری فرهنگی استفاده کرد تا عموم مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

خواستار توجه مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان به حفظ منافع مردم شدیم

وی اذعان داشت: در این جلسه که با حضور کاووس اکبری مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان، محمود معناصری معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت و حمید طاهری کارشناس خبره دادگستری برگزار شد، نظر مسئولان و عموم مردم به اطلاع مدیرکل مذکور رسید و خواستار توجه ایشان به حفظ حقوق بیت‌المال و منافع مردم شدیم.

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در برگزاری مزایده منازل سازمانی

رستمی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه تخلف در برگزاری مزایده منازل سازمانی بیان داشت: اینجانب بنا به تکلیفی که بر عهده دارم به عنوان مدعی‌العموم با تمام توان در چارچوب قانون نسبت به احقاق حق مردم و شهروندان عمل می‌کنم.

باید از زمین این منطقه در راستای آرامش و آسایش عموم مردم استفاده شود

وی اذعان داشت: باید از زمین این منطقه در راستای آرامش و آسایش عموم مردم استفاده بهینه صورت گیرد، نه اینکه با قیمت‌های پایه غیرمتعارف در اختیار افرادی خاصی به صورت مزایده قرار گیرد.

با جدیت پیگیر بازپس‌گیری این منازل سازمانی به بیت‌المال هستیم

رستمی با بیان اینکه همچنان با جدیت پیگیر بازپس‌گیری این منازل سازمانی به بیت‌المال هستیم، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنم تا همواره منفعت عمومی را در نظر بگیرم تا بتوانیم از این منطقه به عنوان طرح‎ عام‎المنفعه استفاده کرد.

از تلاش و اتحاد مسئولان شهرستان برای توقف این مزایده قاطعانه حمایت می‌کنم

رستمی با تأکید بر پیگیری این امر توسط شورای اسلامی شهر جیرفت به عنوان طراح شهر تصریح کرد: از تلاش و اتحاد مسئولان شهرستان برای توقف این مزایده قاطعانه حمایت می‌کنم تا سرانجام به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/80001/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول