اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت

افتتاح حسینیه شهیدان آبخضر در سوق

با حضور جمعی از مسئولان دهمین حسینیه شهرستان بنام شهیدان آبخضر در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح حسینیه شهیدان آبخضر در سوق

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه شامگاه امشب با حضور امام جمعه، بخشدار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مردم دهمین حسینیه شهرستان در شهر سوق افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آیین افتتاح این حسینیه از هفته دفاع مقدس به عنوان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در حفظ ارزش‌های اسلام یاد کرد و اظهار داشت: جوانان غیور این مرز و بوم رشادت‌ها و فداکاری‌های جانانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی همواره خواهد درخشید.

امام جمعه دهدشت با تبیین ارزش‌های ناب نظام جمهوری اسلامی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و گذشت بزرگ مردان این سرزمین خواند و افزود: یاد و خاطره شهدای راه اسلام تا ابد در دل‌ها باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حسینی نقش اماکن دینی در ترویج ارزش‌های دینی را موثر دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس مساجد و حسینیه‌ها محل اعزام رزمندگان جبهه حق علیه باطل بوده است.

حسینی با بیان اینکه این اماکن همواره به عنوان  پایگاه وحدت و همبستگی مردم وجود داشته و دارند افزود: حسینیه‌ها به عنوان مکان اجرای کارهای فرهنگی و حضور یکپارچه مردم در مراسمات ملی و مذهبی نقش بی‌بدیلی دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام، به راه انداختن جنگ نرم برای تضعیف روحیه خداباوری و دینداری مردم را متذکر شد و از مساجد و حسینیه‌ها به عنوان ابزار مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان و جنگ نرم نام برد.

در ادامه بهنام صمدی‌فرد افتتاح حسینیه شهر سوق در سومین روز از ایام هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و گفت: این حسینیه دهمین حسینیه در سطح شهرستان کهگیلویه است که امشب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با اشاره به اینکه حسینیه به نام شهدیان آبخضر نامگذاری شده است ابراز داشت: این حسینیه با 48 متر مربع زیر بنا احداث شده است.

انتهای پیام/82016/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول